Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: Elektro Lommelen

05/04/2024

Beste,Ik heb op 13 september 2023 week 37 een oven besteld.AEG BPS 33102ZM Model 949498030 en betaald Bestelbon 297146.Deze zou geleverd worden in week 43, daarna week 47 daarna week 51! maar telkens geen levering en bij klacht kregen we een uitgestelde leveringsdatum. Aangezien we de oven dringend nodig hadden hebben we de bestelling geannuleerd en ons geld teruggevraagd. Ook een formulier verzakingstermijn doorgestuurd. Daarna nog voorstel voor andere oven doorgekregen maar deze lagen niet in onze verwachting. Zodoende kregen we het antwoord dat jullie het bedrag gingen terugbetaling maar de kosten in mindering worden gebracht.Na nog herhaaldelijke mails te hebben gestuurd met de vraag wanneer het geld wordt teruggestort nog steeds geen terugstorting ontvangen. Alvast bedankt om dit nu na 6 maanden in orde te brengen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform