Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

03/03/2024

Ik annuleerde het abonnement op HLN op 31/10 na het overlijden van mijn schoonmama. Ontving een creditnota maar nog steeds geen terugbetaling. Ik belde 6 x met de klantendienst, stuurde meerdere berichten via het contactformulier, maar ontving noch bericht terug, noch die terugbetaling. We zijn ondertussen ruim 4 maanden verder en ik loop vast. Ik meen dat de redelijke termijn van terugbetaling nu is overschreden.

Berichten (5)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. V.

08/03/2024

Beste,Is het mogelijk om ons een abonnementsnummer en/of volledig adres tebezorgen?Op dit moment kunnen wij, met de weinige informatie, geen abonnementterugvinden.Alvast bedankt,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.netdpgmedia.beOp ma 4 mrt 2024 om 11:34 schreef Customer Center Unknown On Mon, 4 Mar 2024 at 09:33, Nieuwe Media

A. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

09/03/2024

Abonnement nr 2614308 op naam van Denise DewulfBezorgadres, Koninklijke Baan 90 , De Haan ( Wenduine) Abonnement werd betaald door Tanghe Geert (haar zoon) Via het rek. nr BE56 8538 8028 0688Dpg credit nota ontvangen op 31/10/2023 ! Documentnummer van de creditnota 8070066744

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. V.

11/03/2024

Beste,Betreft abonnee: A1001925157Op 15/02/2024 werd het bedrag van 199.22 euro klaargezet voor refund.Dit bedrag zal binnen 4 tot 6 weken teruggestort worden op het door onsgekende rekeningnummer: BE48850828926127We hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.netdpgmedia.be ---------- Forwarded message ---------

A. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

02/04/2024

Er zijn ondertussen nogmaals 6 weken verstreken sinds uw laatste mail waarin u beweert dat het verschuldigde bedrag klaarstaat om betaald te worden. De beoogde termijn van 4 tot 6 weken werd wederom niet gehaald. We spreken nu over 5 maanden na het opzeggen van het abonnement .… het begint absurd te worden…

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. V.

05/04/2024

Beste heer, mevrouw,Bedankt voor uw mail.Wij hebben vandaag contact opgenomen met onze finance afdeling en zorgenasap voor de terugbetaling van dit restbedrag.U kan het spoedig op uw rekening verwachten.Onze excuses voor dit ongemak. ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform