Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: SODEXO

29/02/2024

Beste, ik bestelde regelmatig dienstencheques bij Sodexo. op 28/07/2023 had ik een bedrag van 360 € gestort op rekening van Sodexo. de referte welke ik gebruikte was ...016016 in plaats van 018018. Wanneer ik navraag deed bleek het bedrag te zijn toegewezen aan een andere klant met als klantnummer ..016016. Er werd mij medegedeeld dat deze persoon niet meer actief was bij hen en deze terugbetaling van dat bedrag had gevraagd, hetgeen ook gebeurde. Men zou dit terugvragen en wanneer ik de gegevens van deze persoon vroeg, kon men dit niet bezorgen wegens privacy!In bijlage bezorg ik alle correspondentie al gevoerd en spijts de argumentatie dat een materiele vergissing gebeurde en dit een onverschuldigde betaling uitmaakt, blijven jullie weigeren dit te regelen. Ik hoop vooralsnog dat dit nu eindelijk wordt geregeld in der minne.Ik bezorg de gevoerde correspondentie in bijlage.

Berichten (4)

SODEXO

Naar: J. B.

29/02/2024

Beste,Je aanvraag is in behandeling. Weet dat ons commercile team er alles aan doet om u zo snel mogelijk te antwoorden.Indien je aanvraag niet betrekking heeft op onze commercile diensten, gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice op het volgende adres: * client@sodexo.be * 02/547.54.45Je kunt ook onze websiteraadplegen om de contactgegevens van onze verschillende diensten te vinden.Gelieve er rekening mee te houden dat deze mail een automatisch antwoord is. Mogen wij je vragen om er niet op te antwoorden.Fijne dag,De commercile dienst van Pluxee In afwachting van ons antwoord, neem gerust een kijkje op onze website waar je meer informatie en antwoorden vindt die je kunnen helpen!Jouw gegevens zijn in goede handen bij Pluxee en zullen alleen door ons team worden gebruikt om je de beste ondersteuning te bieden. Wil je meer weten, klik hier. Heb je vragen? Wil je toegang tot, wijziging van of verwijdering van je persoonlijke gegevens? Neem dan contact op met privacy.be@pluxeegroup.com.

J. B.

Naar: SODEXO

12/03/2024

we zijn al 11 dagen verder en nog altijd geen antwoord van jullie!!

SODEXO

Naar: J. B.

12/03/2024

Beste,Je aanvraag is in behandeling. Weet dat ons commercile team er alles aan doet om u zo snel mogelijk te antwoorden.Indien je aanvraag niet betrekking heeft op onze commercile diensten, gelieve dan contact op te nemen met onze klantenservice op het volgende adres: * client@sodexo.be * 02/547.54.45Je kunt ook onze websiteraadplegen om de contactgegevens van onze verschillende diensten te vinden.Gelieve er rekening mee te houden dat deze mail een automatisch antwoord is. Mogen wij je vragen om er niet op te antwoorden.Fijne dag,De commercile dienst van Pluxee In afwachting van ons antwoord, neem gerust een kijkje op onze website waar je meer informatie en antwoorden vindt die je kunnen helpen!Jouw gegevens zijn in goede handen bij Pluxee en zullen alleen door ons team worden gebruikt om je de beste ondersteuning te bieden. Wil je meer weten, klik hier. Heb je vragen? Wil je toegang tot, wijziging van of verwijdering van je persoonlijke gegevens? Neem dan contact op met privacy.be@pluxeegroup.com.

SODEXO

Naar: J. B.

30/03/2024

Beste,Uw aanvraag is in behandeling. Ons commercile team doet er alles aan om u zo snel mogelijk te antwoorden.Indien uw aanvraag niet betrekking heeft tot onze commercile diensten, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice:client@care.pluxee.be02/547.54.45U kunt ook onze websiteraadplegen om de contactgegevens van onze verschillende diensten te vinden.Gelieve er rekening mee te houden dat deze mail een automatisch antwoord is. Mogen wij u vragen om er niet op te antwoorden.Fijne dag,De commercile dienst van Pluxee In afwachting van ons antwoord, neem gerust een kijkje op onze website waar u meer informatie en antwoorden vindt die u kunnen helpen!Uw gegevens zijn in goede handen bij Pluxee en zullen alleen door ons team worden gebruikt om u de beste ondersteuning te bieden. Wilt u meer weten, klik hier. Hebt u vragen? Wilt u toegang tot, wijziging van of verwijdering van uw persoonlijke gegevens? Neem dan contact op met ons via dit formulier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform