Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: VINTED

01/02/2024

Beste, Ik bestelde een speelgoed artikel. Dit kwam beschadigd toe. Ik meld dit aan vinted maar hier wordt niet op gereageerd. Ik klik op ik heb een probleem en geef aan wat het probleem is. Ik dien het pakket op eigen kosten terug te sturen in de originele staat of proberen tot een oplossing te komen met de verkoper. De verkoper echter wil dat ik het terugstuur. Bij aankomst van het pakket, meld de verkoper dat het pakket beschadigd is en krijgt ze ook nog eens haar geld terug omdat het pakket niet goed verpakt is terwijl in het in originele staat met zelfde verpakking teruggestuurd is. Vermits ik in eerste instantie reeds een beschadigd pakket kreeg, wil ik mij geld terug!

Berichten (9)

VINTED

Naar: D. D.

01/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. D.

02/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

D. D.

Naar: VINTED

02/02/2024

Jullie hebben geantwoord dat het probleem opgelost werd. Dit is niet het geval. Daarom open ik een nieuwe melding.

VINTED

Naar: D. D.

02/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. D.

02/02/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted

D. D.

Naar: VINTED

07/02/2024

Opnieuw werd er geen bericht gestuurd met de oplossing zoals jullie al meermaals beweren

VINTED

Naar: D. D.

07/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: D. D.

08/02/2024

Hi,This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Kate Team Vinted

VINTED

Naar: D. D.

09/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform