Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: Action

12/01/2024

Beste, bij aankoop met bancontact van een stofzuiger is deze 2 maal aangerekend. Bij nazicht terplaatse zegt kassierster : contante terugbetaling of met kaart. Ik zeg, makkelijkste met kaart , dus ik krijg retourticket 39,95 euro.aankoop 3 januari. Op 11 januari nog niets teruggestort op mijn rekening. Navraag in de winkel : Zij bellen action hoofdzetel, maar mogen en kunnen niets doen zeggen ze ! Daar beweren ze dat geld gestort is onder de naam van een andere firma.2098 Hoogstraten03-01-2024 11:43:07 2098102 - 10294841 retourbon03-01-2024 11:36:52 2098102 - 10294836 aankoop13202893 sauber stofzuiger 2 x 39,95Bij betaling is het geld eraf voor je terug thuis bent , bij terugbetaling na eigen misser, moet ik al minsten 10 dagen op mijn geld wachten !Maar U kan daar zeker iets aan doen !Dank voor de medewerking en groetenFrans Van Dyck

Berichten (1)

Action

Naar: F. V.

25/01/2024

Beste klachtenbox,Bedankt dat u ons heeft genformeerd over het probleem met de retourbetaling. Wij hebben dit intern onderzocht en het probleem is verholpen. Dit houdt in dat het retourbedrag teruggestort zou moeten zijn. Mocht het bedrag uiterlijk dinsdag 16 januari nog niet zijn bijgeschreven, vernemen we het graag van de klant. Dan moeten we dit verder onderzoeken. Hiervoor hebben wij wel een foto van uw kassabon met daarop uw retour nodig.Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben genformeerd en verwelkomen u graag in een van onze filialen.Met vriendelijke groet, Customer Serviceaction.comaction.jobs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform