Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: MICROSOFT

05/01/2024

Beste.. ik heb niets besteld bij jullie maar er is 2x het bedrag van 194,78€ van mijn rekening gegaan. Dit met vermelding Microsoft store.. bnp fortis bank zegt dat ze het niet kunnen recuperen mits jullie de 2 bedragen al aanvaard hebben.. Ik ben dus 389.56€ kwijt door iemand dat mijn rekening heeft kunnen hacken.ik moest dan blijkbaar geen handtekening zetten of dergelijke. Wist niet dat dit zo makkelijk kon?.. Enige kans om dit nog te kunnen recuperen?Alvast bedanktMVG

Berichten (5)

MICROSOFT

Naar: G. R.

08/01/2024

Beste,Hartelijk dank voor uw bericht.Zou u alstublieft uw e-mailadres en telefoonnummer kunnen verstrekken? Op die manier kunnen wij een ticket voor u aanmaken en u zo goed mogelijk van dienst zijn.Mvg,Anita Berthels Lobby Sodexov-abertels@microsoft.com 0032 2 503 3113 aka.ms/refwebGlobal Workplace Services

G. R.

Naar: MICROSOFT

08/01/2024

Beste..Gringoreds81@hotmail.com0474741085Zijn mijn email en telefoonnummerMvg

G. R.

Naar: MICROSOFT

25/01/2024

Beste,Hebben jullie mijn vraag nog kunnen bekijken aub?Met vriendelijke groeten

MICROSOFT

Naar: G. R.

26/01/2024

Beste,Bedankt om de Belgische receptie te contacteren.Gelive uw mail adres en telefoonnummer door te sturen zodanig dat wij uw problem kunnen escaleren.Met dank.Kind regards,Lobby Microsoft ZaventemTelephone +32 (0) 2 503 31 13 www.sodexo.comGlobal Workplace Services

G. R.

Naar: MICROSOFT

26/01/2024

Beste,Gringoreds81@hotmail.com0474741085Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform