Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

26/12/2023

Beste,Misschien eerst een kleine voorgeschiedenis vermelden: mijn vrouw, Carina Kolgen had 2 zonnebrillen met dioptrie besteld bij brilketen Grand Optical, maar dat was finaal misgelopen ( 4x moeten teruggaan, verkeerde kleur van glazen en als belangrijkste : glas met cilinder rechts gemonteerd ipv links !!Wat nu de klacht tegen Hans Anders betreft :op 13/12 bestelden we 3 brillen en alhoewel we nu duidelijk hadden aangegeven dat er bij de vorige firma een vergissing was gebeurd met het verwisselen v d glazen, en ons verzekerd werd dat dit bij Hans Anders niet zou gebeuren, was het resultaat net hetzelfde : glas met cilinder in was rechts geplaatst ivp links! De persoon in de winkel begon dan nog te strijden, want op het briefje aangemaakt voor de bestelling stond rechts, maar toen mijn vrouw haar huidige bril liet uitmeten, moest hij zich excuseren en stellen dat ze dus ook een fout hadden gemaakt. mijn vrouw was in alle staten en eiste haar geld terug , daar ze geen vertrouwen meer had in de optieker en wou aldus ook niet dat er andere glazen zouden besteld worden. De bediende zei toen dat het geld zou teruggestort worden en we kregen daar een bewijsje van. Toen we terug thuis waren kregen we telefoon van die man (Stefan) met de melding dat hij nog een kleinigheid vergeten te zeggen was, namelijk het feit dat ze 25% van het tegoed zou moeten laten vallen (dus 50 euro), omdat de brillen niet zouden afgehaald zijn !!!Uiteraard gaan wij hier niet mee akkoord en willen dat betwisten. Er is blijkbaar een klachtendossier opgestart bij Hans Anders, maar we hebben ook een telefoontje gehad van de zaakvoerder in Knokke ( die toen ziek was) en die bij hun standpunt bleef.Graag jullie tussenkomst aub

Berichten (1)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: S. V.

26/12/2023

Beste mevrouw Kolgen,Graag willen wij u danken voor uw melding, welke wij op onze afdeling klantenservice, in goede orde hebben ontvangen. Uw klacht staat in ons systeem geregistreerd met referentienummer .Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen om de ontstane situatie met ons te delen.De areamanager van de betreffende vestiging zal ervoor zorgen dat er door de directe verantwoordelijke binnen vijf werkdagen contact met u wordt opgenomen om deze situatie door te spreken.Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 078 48 77 00 (Lokaal tarief).Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,ElaHans Anders Contact Center Medewerker078 48 77 00 (Lokaal tarief)--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D1r01obDP.!500P805Yy:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform