Beste,Misschien eerst een kleine voorgeschiedenis vermelden: mijn vrouw, Carina Kolgen had 2 zonnebrillen met dioptrie besteld bij brilketen Grand Optical, maar dat was finaal misgelopen ( 4x moeten teruggaan, verkeerde kleur van glazen en als belangrijkste : glas met cilinder rechts gemonteerd ipv links !!Wat nu de klacht tegen Hans Anders betreft :op 13/12 bestelden we 3 brillen en alhoewel we nu duidelijk hadden aangegeven dat er bij de vorige firma een vergissing was gebeurd met het verwisselen v d glazen, en ons verzekerd werd dat dit bij Hans Anders niet zou gebeuren, was het resultaat net hetzelfde : glas met cilinder in was rechts geplaatst ivp links! De persoon in de winkel begon dan nog te strijden, want op het briefje aangemaakt voor de bestelling stond rechts, maar toen mijn vrouw haar huidige bril liet uitmeten, moest hij zich excuseren en stellen dat ze dus ook een fout hadden gemaakt. mijn vrouw was in alle staten en eiste haar geld terug , daar ze geen vertrouwen meer had in de optieker en wou aldus ook niet dat er andere glazen zouden besteld worden. De bediende zei toen dat het geld zou teruggestort worden en we kregen daar een bewijsje van. Toen we terug thuis waren kregen we telefoon van die man (Stefan) met de melding dat hij nog een kleinigheid vergeten te zeggen was, namelijk het feit dat ze 25% van het tegoed zou moeten laten vallen (dus 50 euro), omdat de brillen niet zouden afgehaald zijn !!!Uiteraard gaan wij hier niet mee akkoord en willen dat betwisten. Er is blijkbaar een klachtendossier opgestart bij Hans Anders, maar we hebben ook een telefoontje gehad van de zaakvoerder in Knokke ( die toen ziek was) en die bij hun standpunt bleef.Graag jullie tussenkomst aub