Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. F.

Naar: Telenet

05/12/2023

Beste , op 22/09/2023 bestelde en betaalde ik via de webshop Telenet een Iphone 15 pro( bestelnummer 0085438946 ). Bedrag 1099 Euro.Mijn bestelling heb ik via het contactformulier Telenet direct opnieuw geannuleerd. Telenet kon pas leveren vanaf 03/11/2023.Na telefonisch contact met Telenet werd mijn annulatie bevestigd via email door Telenet op 27/09/2023 ( 0086208729 )Maar tot op heden, 05/12/2023 = 10 weken later, heb ik het betaalde bedrag van 1099 Euro nog altijd niet teruggestort gekregen ?Na tal van telefonische contacten en emails met de klantendienst Telenet werd er mij steeds beloofd dat dit spoedig zou in orde komen ... nog even geduld.Heb vandaag 05/12/2023 opnieuw een email gestuurd naar TELENET met de vraag om een schriftelijk ( via email ) antwoord te krijgen op mijn vraag :Op welke DATUM zal mijn geld teruggestort worden ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform