Goeiedag30 juli zouden we normaal met Brussels Airlines naar New York vliegen. Een half uur na het normale tijdstip van vertrek moesten we het vliegtuig terug verlaten wegens problemen met het vliegtuig.We dienden een vlucht te boeken via een andere vliegtuigmaatschappij om toch op onze bestemming te geraken.Na terugkomst van onze reis diende ik online een klacht in om de wettelijke compensatie van 600 per persoon (X3) te verkrijgen. Ik ontving via mail enkel een ontvangstbevestiging en in september een mail met de melding dat het heel druk was. Verder kreeg ik geen informatie, laat staan mijn schadevergoeding.Intussen heb ik 7 mails gestuurd en 2 x gebeld. Nog steeds krijg ik geen reactie. Aan de telefoon krijg ik de melding dat ze het intern zullen doorsturen. Verder, geen reactie...Van medepassagiers heb ik vernomen dat zij intussen wel de schadevergoeding kregen. We zijn meer dan 3 maanden na de klacht. Het is ongepast dat er vanuit Brussels Airlines geen reactie komt.