Beste, Ik heb een tijdje geleden een (heen en terug)vlucht bij Ryanair gebooked en betaald.Paar dagen geleden (dinsdag 14.11) open ik de app en ik zie dat mijn vertek vlucht Geanuleerd is ( ik heb daar screenshot van). Ik logde in op site van Ryanair om te kijken wat mijn opties zijn en de opties waren een gratis terugbetaling aanvragen of vlucht wijzigen. Ik druk op vlucht wijzigen om te zien welke vluchten nog mogelijk zijn blijkt dat ik de vlucht een uur later kan nemen. Ik klik daarop en ik zie dat ik nog 78 euro moet betalen terwijl het zogezegd gratis zou zijn . Ik dacht misschien moet ik mijn kaart gegevens invoeren en pas dan gaat het zeggen dat het gratis is. Maar dat was dus nog steeds niet en ik heb mijn actie onderbroken. Ik heb terug mijn app geopend en daar zag ik dat de nieuwe vlucht erop staat met vermelding' je hebt nog openstaande bedrag'. Ik belde Ryanair onmiddellijk, mevrouw zei dat ze mijn actie zou annuleren en dat ik terug op 'geanuleerde vlucht' zou staan. En dan moet ik wachten tot dat ik een e-mail van Ryanair krijg. Geen een van de twee is gebeurd. Mijn vlucht staat zogezegd nog onbetaald en heb nog steeds geen e-mail gekregen. Ik heb vandaag opnieuw naar Ryanair gebeld en mevrouw zei dat dit mijn fout is omdat ik vlucht wou wijzigen en niet gewacht had voor een e-mail. Maar in de Ryanair app stond duidelijk vlucht geannuleerd wijzig gratis jouw vlucht. Mevrouw zei ook dat ik de vlucht nog eens moet betalen of een klacht indienen. Ik heb geprobeerd om klacht in te dienen maar dan moet ik aanduiden over welke reservering het gaat en ik krijg een foutmelding omdat mijn reservatie zogezegd niet is betaald. Ik kan ook mijn terugvlucht niet openen omdat het bij dezelfde reservatie hoort. Ik heb voor beide vluchten 162 euro betaald. En voor de vlucht zelf 81,08 euro .Ik heb daar ook bewijs van.