Eind november 2022 hebben wij een bestelling geplaatst bij Lommelen NV voor keukenapparatuur ter waarde van €3.800,-. Tot op heden hebben we slechts een deel van de bestelling ontvangen (één product ter waarde van €1000,-), terwijl de overige producten (ter waarde van €2.800,-) nog steeds niet zijn geleverd. Ondanks herhaalde contactpogingen met Lommelen NV, waarbij zij vier verschillende leveringsdata hebben beloofd die nooit zijn nagekomen zonder hierover te communiceren. We hebben tot op heden geen adequate communicatie of oplossing ontvangen. De laatste e-mails aan het bedrijf met het verzoek om een nieuwe leveringsdatum, geld terug of reactie op het voorgaande zijn onbeantwoord gebleven. De voortdurende vertraging in de levering van de resterende producten en het gebrek aan communicatie vanuit Lommelen NV zijn onacceptabel. Wij verzoeken het bedrijf dringend om onmiddellijke actie te ondernemen en ons het aankoopbedrag terug te betalen, aangezien wij geen enkel vertrouwen meer hebben in dit bedrijf om dit probleem nog naar behoren op te lossen. We verwachten dat dit wordt afgehandeld vóór het verstrijken van een jaar sinds de oorspronkelijke bestelling.