Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Elektro Lommelen

25/10/2023

Eind november 2022 hebben wij een bestelling geplaatst bij Lommelen NV voor keukenapparatuur ter waarde van €3.800,-. Tot op heden hebben we slechts een deel van de bestelling ontvangen (één product ter waarde van €1000,-), terwijl de overige producten (ter waarde van €2.800,-) nog steeds niet zijn geleverd. Ondanks herhaalde contactpogingen met Lommelen NV, waarbij zij vier verschillende leveringsdata hebben beloofd die nooit zijn nagekomen zonder hierover te communiceren. We hebben tot op heden geen adequate communicatie of oplossing ontvangen. De laatste e-mails aan het bedrijf met het verzoek om een nieuwe leveringsdatum, geld terug of reactie op het voorgaande zijn onbeantwoord gebleven. De voortdurende vertraging in de levering van de resterende producten en het gebrek aan communicatie vanuit Lommelen NV zijn onacceptabel. Wij verzoeken het bedrijf dringend om onmiddellijke actie te ondernemen en ons het aankoopbedrag terug te betalen, aangezien wij geen enkel vertrouwen meer hebben in dit bedrijf om dit probleem nog naar behoren op te lossen. We verwachten dat dit wordt afgehandeld vóór het verstrijken van een jaar sinds de oorspronkelijke bestelling.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: A. D.

25/10/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 711635680.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 711635680.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 711635680.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform