Geacht, op 18 augustus 1923 werd langs mijn bankrekening en Europese domicieliering de som van € 245,69 onterecht door Telenet afgehaald.Vanaf 19 april 1923 ben ik geen gebruiker meer van de diensten van Telenet. Op 13 juni 1923 heb ik de nodige apparatuur van Telenet teruggebracht bij Telenet Brussels Store.Na verschillende telefonische gesprekken bij de klantendienst Telenet werd met telkens vermeld dat ze de nodige stappen doen om de terugbetaling van € 245,69 die onterecht werd afgehaald terug te betalen. Op 16/8/1923 werd mij langs de telefoon door mevrouw Agnes de belofte gedaan dat ik deze facturatie mag negeren en dat het nodige zal gedaan zijn om de terugbetaling te doen. Verschillende keren heb ik nog er op aangedrongen voor deze terugbetaling, de voor laatste keer heb ik ge telefoneert bij mevrouw Sylvia op 25/9/1923 omstreeks 14:30 uur en werd er mij nogmaals beloofd het nodige te doen. Vandaag rond rond 11 uur werd ik nogmaals bij de klantendienst beloofd door een genaamde Kares die mij tevens ook beloofde de nodige stappen te doen daarbij heb ik nog vermeld dat ik deze situatie zou vermelden bij de Testaankoop.Ik hoop dat er spoedig een einde aan deze situatie zal gemaakt worden door jullie diensten.Met dank,Walschap Herman