Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Sneaker district

02/10/2023

Beste, ik bestelde sneaker online via Sneaker District. De betaling gebeurde bij het plaatsen van de bestelling. Toen ik de sneaker had ontvangen en deze niet bleken te passen heb ik ze op eigen kosten moeten terugsturen. Deze werken door Sneaker District ontvangen op 23/08/2023. Daarvan kreeg ik een email met erin de melding dat ik binnen de 15dagen een refund notification zou ontvangen. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Telefoons worden niet opgenomen, via chatbot geraak ik geen stap veder en op email krijg ik enkel een email dat het 2 weken langer zal duren. Ondertussen zijn we 1,5maand verder en nog steeds geen terugbetaling of notificatie. Dit zijn malafide praktijken die onmiddellijk moeten stoppen. Ik ben niet de enige in deze situatie lees ik nu op google reviews en Facebook.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform