Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:bizbike.zendesk.com/requests/62374/satisfaction/new/YmYqin1PAWTy9ZSAzDmjo2itG?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Pedro, 20 sep 2023 17:03 CESTBeste TinyWe hebben jouw klacht in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Zonet hebben we jou trachten op te bellen, maar we konden jou niet bereiken.Hopelijk heb je inmiddels je centen reeds teruggestort gekregen.Wij gaven jouw annulatie aan Mediahuis door op 23/8. We weten dat Mediahuis de annulaties 1 maal per week afhandelt.Mocht je hier toch nog verdere vragen of opmerkingen over hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met fiets vriendelijke groeten,Pedro----------------------------------------------Klachtenbox, 30 aug 2023 12:43 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9K91K-7MPPZ]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9K91K-7MPPZ]