Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Bizbike

30/08/2023

Beste, Op 20 juli werd een verkeerde fiets geleverd. Ik ben op 22 juli terug naar de velociwinkel gegaan in Kuurne en werd daar aangeraden als ik snel de goede fiets wou ik best een 2de fiets zou aankopen wat ik ook deed. Het geld zou na ophalen van de verkeerd geleverde fiets 1 na max 2 weken terug gestort worden. Dit is echter na 5 weken nog steeds niet gebeurd. Ik heb op 23 augustus nog contact gehad hierover met bizbike en ze melden dat ze het hadden doorgeven aan mediahuis. Toen in zelf contact opnam met mediahuis waren ze blijkbaar van niets op de hoogte, vandaag hoor ik dat bizbike nog steeds niet doorgeven heeft dat de fiets werd terug gebracht. Ik vind dit echt allesbehalve, het gaat toch over 1999€ niet? Nu krijg ik vandaag alweer hetzelfde antwoord, we brengen het in orde maar kan een week duren....dit kan toch niet....Met vriendelijke groeten Tiny

Berichten (2)

Bizbike

Naar: T. V.

20/09/2023

----------------------------------------------Pedro, 20 sep 2023 17:03 CESTBeste TinyWe hebben jouw klacht in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Zonet hebben we jou trachten op te bellen, maar we konden jou niet bereiken.Hopelijk heb je inmiddels je centen reeds teruggestort gekregen.Wij gaven jouw annulatie aan Mediahuis door op 23/8. We weten dat Mediahuis de annulaties 1 maal per week afhandelt.Mocht je hier toch nog verdere vragen of opmerkingen over hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met fiets vriendelijke groeten,Pedro----------------------------------------------Klachtenbox, 30 aug 2023 12:43 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9K91K-7MPPZ] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9K91K-7MPPZ]

Bizbike

Naar: T. V.

21/09/2023

Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:bizbike.zendesk.com/requests/62374/satisfaction/new/YmYqin1PAWTy9ZSAzDmjo2itG?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Pedro, 20 sep 2023 17:03 CESTBeste TinyWe hebben jouw klacht in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Zonet hebben we jou trachten op te bellen, maar we konden jou niet bereiken.Hopelijk heb je inmiddels je centen reeds teruggestort gekregen.Wij gaven jouw annulatie aan Mediahuis door op 23/8. We weten dat Mediahuis de annulaties 1 maal per week afhandelt.Mocht je hier toch nog verdere vragen of opmerkingen over hebben, aarzel dan niet ons opnieuw te contacteren.Met fiets vriendelijke groeten,Pedro----------------------------------------------Klachtenbox, 30 aug 2023 12:43 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9K91K-7MPPZ] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van BizBike.[G9K91K-7MPPZ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform