Terug

probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: MediaMarkt

15/08/2023

Beste,men zoon bestelde bij mediamarket online een hoofdtelefoon nu deze komt toe maar men zoon vind hem eigelijk onmiddelijk niet ok voor hemzelf we pakken hem netjes terug in en gaan naar mediamarket schoten waar we hem gaan halen zijn na dat hij was toegekomen ik heb eerst nog met de klantendienst gebeld en die melde me dat we de hoofdtelefoon gewoon terug konden doen en dat we alles zouden terugbetaald krijgen niets was minder waar zij wilde in eerste instantie niets terugbetalen dit onder hun woorden dat dit niet kon wegens hygiënisch maatregelen dit heb ik niet aanvaard heb daar meer dan een uur met een luide duidelijke stem laten weten dat ik volledig recht had op een volledige terugbetaling en dat dit in de wet zo was beschreven nu meer dan een uur verder en een aantal medewerkers verder omdat ik me niet wou verplaatsen kwamen ze ineens met het voorstel af dat ze wilde terugbetalen maar dat ik 10 percent moest laten vallen dit heb ik dan uiteindelijk dan maar al aangenomen dan had men zoon toch al iets terug van zijn 214 euro nu het rare is dat er nog een mail binnen kwam bij men zoon dat hij het volledige bedrag zou terug krijgen via de bankrekening dit alles is gebeurd op 12 augustus ik zou effectief willen zien dat hij al zijn geld terug krijgt mediamarket zijn praktijken zijn niet okMvg

Berichten (16)

MediaMarkt

Naar: M. S.

15/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230815-010452.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34946---]

MediaMarkt

Naar: M. S.

15/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230815-010452.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34946---]

MediaMarkt

Naar: M. S.

16/08/2023

Beste meneer Spallier,We contacteren u met betrekking tot uw bestelling 188123873Wij informeren u graag dat uw terugbetaling geactiveerd is op 12/08/2023U zal op dezelfde betaalwijze terugbetaald worden binnen een tijdspanne van maximum 14 kalenderdagen en dit afhankelijk van de manier waarop u betaalde.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011199:32553---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011199:32553---]

M. S.

Naar: MediaMarkt

16/08/2023

Bedankt voor je bericht ik wacht ff af maar hoop dat de terugbetaling sneller komt Mvg

MediaMarkt

Naar: M. S.

16/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230816-019280.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34955---]

MediaMarkt

Naar: M. S.

16/08/2023

Beste meneer Spallier,We contacteren u met betrekking tot uw bestelling 188123873Wij informeren u graag dat uw terugbetaling geactiveerd is op 12/08/2023U zal op dezelfde betaalwijze terugbetaald worden binnen een tijdspanne van maximum 14 kalenderdagen en dit afhankelijk van de manier waarop u betaalde.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011199:32553---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011199:32553---]

M. S.

Naar: MediaMarkt

16/08/2023

Bedankt voor je bericht ik wacht ff af maar hoop dat de terugbetaling sneller komt Mvg

MediaMarkt

Naar: M. S.

16/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230816-019280.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34955---]

M. S.

Naar: MediaMarkt

28/08/2023

Beste,We zijn nu weer 14 dagen verder en nog steeds is er geen geld teruggestort gestort op mijn zoon zijn rekening dit is de laatste maal dat ik het vraag geen uitstel meer nu anders laat ik advocaat zijn werk doen via testaankoop Mvg

MediaMarkt

Naar: M. S.

28/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230828-025060.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34951---]

M. S.

Naar: MediaMarkt

28/08/2023

Beste,We zijn nu weer 14 dagen verder en nog steeds is er geen geld teruggestort gestort op mijn zoon zijn rekening dit is de laatste maal dat ik het vraag geen uitstel meer nu anders laat ik advocaat zijn werk doen via testaankoop Mvg

MediaMarkt

Naar: M. S.

28/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230828-025060.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34951---]

MediaMarkt

Naar: M. S.

31/08/2023

Beste mevrouw Spallier,Wij hebben meer uitleg aan onze collega's van de boekhouding gevraagd en komen bij u terug zodra wij een antwoord ontvangen . Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:012538:17984---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:012538:17984---]

MediaMarkt

Naar: M. S.

31/08/2023

Beste mevrouw Spallier,Wij hebben meer uitleg aan onze collega's van de boekhouding gevraagd en komen bij u terug zodra wij een antwoord ontvangen . Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:012538:17984---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:012538:17984---]

MediaMarkt

Naar: M. S.

01/09/2023

Beste,De klant had het toestel reeds geopend en gebruikt, producten van hygienische aard worden normaliter volledig niet teruggenomen.De staat van het toestel is hier bekeken geweest rekening houdende met de dame haar situatie is het toestel uitzonderlijk toch nog teruggenomen metmijn goedkeuring. Dit wel met een korting van 10% omdat het toestel terug in de verkoop moet gaan als tweedehands en niet als nieuwverkocht kan worden. Met vriendelijke groet,WesleyMedia Markt SchotenBeste meneer Spallier,We contacteren u met betrekking tot uw bestelling 188123873Wij informeren u graag dat uw terugbetaling geactiveerd is op 12/08/2023U zal op dezelfde betaalwijze terugbetaald worden binnen een tijdspanne van maximum 14 kalenderdagen en dit afhankelijk van de manier waarop u betaalde.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:000847:21858---]

MediaMarkt

Naar: M. S.

01/09/2023

Beste,De klant had het toestel reeds geopend en gebruikt, producten van hygienische aard worden normaliter volledig niet teruggenomen.De staat van het toestel is hier bekeken geweest rekening houdende met de dame haar situatie is het toestel uitzonderlijk toch nog teruggenomen metmijn goedkeuring. Dit wel met een korting van 10% omdat het toestel terug in de verkoop moet gaan als tweedehands en niet als nieuwverkocht kan worden. Met vriendelijke groet,WesleyMedia Markt SchotenBeste meneer Spallier,We contacteren u met betrekking tot uw bestelling 188123873Wij informeren u graag dat uw terugbetaling geactiveerd is op 12/08/2023U zal op dezelfde betaalwijze terugbetaald worden binnen een tijdspanne van maximum 14 kalenderdagen en dit afhankelijk van de manier waarop u betaalde.Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt. Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:000847:21858---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform