Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: eSky Travel

10/08/2023

Beste, ik heb een vliegticket besteld en ik heb daarvoor een confirmatie gekregen op email. Ik heb nog niet betaald voor mijn ticket en op de website of email staat er nergens hoe ik moet terugbetalen. Ik heb op de website een aanvraag gemaakt voor hulp en ik heb dan de eerdere email van confirmatie terug gekregen, waarop staat dat er een betaling wordt verwacht. Ik zou graag zo snel mogelijk willen betalen aub, hoe kan ik dit doen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform