Terug

probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Cool blue

09/08/2023

beste,-op 19 juni kochten we in de winkel in Gent (Lochristi) een espressomachine, betaald met bankkaart.-PostNL zou de verzending doen, maar we kregen enkel de bijhorende gratis carekit toegestuurd.-de volgende dagen kregen we enkel melding dat de levering de volgende dag zou plaatsvinden, tot dit ons niet meer beviel en we de machine opzegden bij Coolblue, voor hen geen enkel probleem.-we stuurden de gratis carekit terug naar Coolblue.-Coolblue maakte melding van de retour en betaalde ons 25,78€ wat niet nodig was want deze was gratis.-meerdere malen hebben we telefonisch contact gehad en evenveel malen ook een mail dat ze het bedrag zouden terugbetalen, ondertussen zonder succes.-tussenin werd ons ook gemeld dat we een bedrag zouden terugkrijgen van 452,25€.-terug mail gestuurd dat dit niet het juiste bedrag is waarvoor de excuses terugstuurde en ons bedankten om dit te melden.-we hebben ondertussen nog een paar mails gestuurd dat het bedrag nog steeds niet is gestort en telkens krijgen we hetzelfde mailtje terug dat ze dit gaan overmaken aan de administratie en dat dit 8 dagen zal in beslag nemen....-we willen hier een einde aan maken en ons geld terugkrijgen, mijn vrouw wordt hier ziek van en we zijn ondertussen al augustus !

Berichten (14)

Cool blue

Naar: D. D.

09/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: D. D.

09/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: D. D.

11/08/2023

Beste Dirk,Hartelijk dank voor je melding. Ik heb je bestelling en facturen erbij genomen en zie een melding van onze financiele dienst waarin vermeld staat dat het bedrag inmiddels werd overgemaakt. Echter geef je aan dit niet te hebben ontvangen, dus heb ik zonet een betaalbewijsje aan onze financiele dienst gevraagd, zodat we je dit kunnen meegeven ter controle. Zodra we dit hebben ontvangen brengen we je uiteraard onmiddellijk op de hoogte. Alvast onze excuses voor het ervaren ongemak!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 9, 2023 at 2:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: D. D.

11/08/2023

Beste Dirk,Hartelijk dank voor je melding. Ik heb je bestelling en facturen erbij genomen en zie een melding van onze financiele dienst waarin vermeld staat dat het bedrag inmiddels werd overgemaakt. Echter geef je aan dit niet te hebben ontvangen, dus heb ik zonet een betaalbewijsje aan onze financiele dienst gevraagd, zodat we je dit kunnen meegeven ter controle. Zodra we dit hebben ontvangen brengen we je uiteraard onmiddellijk op de hoogte. Alvast onze excuses voor het ervaren ongemak!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 9, 2023 at 2:23 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

D. D.

Naar: Cool blue

17/08/2023

Beste, We vinden dat de financiële dienst, met alle respect, heel veel tijd nodig heeft om een betaalbewijs te vinden betreffende 573 €, die wij tot op heden nog steeds niet ontvangen hebben trouwens. Nochtans hebben we daar recht op binnen de 14 dagen ... ondertussen zitten we bijna aan twee maand, zo'n 7 à 8 weken als we goed rekenen. We vragen ons ook af hoe het mogelijk is dat de financiële dienst een makkelijke terugbetaling niet tot een goed einde kan brengen. Een storting van 573 € aan De Keyser Dirk, klik en 't is gebeurd, ondertussen hebben zoveel mensen dat bekeken, zoveel mensen ons beloofd dat ze de fout gevonden hebben en dit binnen de 8 dagen in orde zou komen, zoveel telefoons gelaten, met dezelfde beloftes, maar blijkbaar heeft de financiële dienst daar een héél groot probleem. Wij vragen u : LOS DIT AUB OP !!!

Cool blue

Naar: D. D.

17/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

D. D.

Naar: Cool blue

17/08/2023

Beste, We vinden dat de financiële dienst, met alle respect, heel veel tijd nodig heeft om een betaalbewijs te vinden betreffende 573 €, die wij tot op heden nog steeds niet ontvangen hebben trouwens. Nochtans hebben we daar recht op binnen de 14 dagen ... ondertussen zitten we bijna aan twee maand, zo'n 7 à 8 weken als we goed rekenen. We vragen ons ook af hoe het mogelijk is dat de financiële dienst een makkelijke terugbetaling niet tot een goed einde kan brengen. Een storting van 573 € aan De Keyser Dirk, klik en 't is gebeurd, ondertussen hebben zoveel mensen dat bekeken, zoveel mensen ons beloofd dat ze de fout gevonden hebben en dit binnen de 8 dagen in orde zou komen, zoveel telefoons gelaten, met dezelfde beloftes, maar blijkbaar heeft de financiële dienst daar een héél groot probleem. Wij vragen u : LOS DIT AUB OP !!!

Cool blue

Naar: D. D.

17/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: D. D.

18/08/2023

Hoi Dirk,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Je krijgt van ons een bedrag van Eur 547,22 terug. We storten het bedrag binnen 5 werkdagen op het rekeningnummer of op de creditcard die bij ons bekend is.Hopende jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te mailen. Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 10:20 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: D. D.

18/08/2023

Hoi Dirk,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Je krijgt van ons een bedrag van Eur 547,22 terug. We storten het bedrag binnen 5 werkdagen op het rekeningnummer of op de creditcard die bij ons bekend is.Hopende jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te mailen. Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 10:20 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

D. D.

Naar: Cool blue

26/08/2023

Bij deze stellen wij Coolblue in gebreke ! voor de zoveelste keer werd ons bedrag niet gestort ondanks weer nog eens een belofte binnen de 5 dagen .... (even ter info : gisteren was de vijfde dag) ondertussen zijn we ongeveer 9 weken ver, vandaar de ingebrekestelling.we beraden ons over gerechtelijke stappen, dit is zelfs geen spelletje meer, maar doelbewust geld achterhouden.

D. D.

Naar: Cool blue

26/08/2023

Bij deze stellen wij Coolblue in gebreke ! voor de zoveelste keer werd ons bedrag niet gestort ondanks weer nog eens een belofte binnen de 5 dagen .... (even ter info : gisteren was de vijfde dag) ondertussen zijn we ongeveer 9 weken ver, vandaar de ingebrekestelling.we beraden ons over gerechtelijke stappen, dit is zelfs geen spelletje meer, maar doelbewust geld achterhouden.

Cool blue

Naar: D. D.

27/08/2023

Hoi Dirk,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Je krijgt het resterende deel terug van ons. We storten het bedrag binnen 10 werkdagen op het rekeningnummer of op de creditcard die bij ons bekend is.Hopende jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te mailen. Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 26, 2023 at 9:28 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: D. D.

27/08/2023

Hoi Dirk,Als eerste wil ik je bedanken voor het melden van je klacht. Namens het management van Coolblue neem ik jouw klacht in behandeling.Je krijgt het resterende deel terug van ons. We storten het bedrag binnen 10 werkdagen op het rekeningnummer of op de creditcard die bij ons bekend is.Hopende jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te mailen. Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 26, 2023 at 9:28 :AM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform