Terug

probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Mega

21/07/2023

Beste, ik heb sinds 14 mei recht op de terugbetaling van mijn slotfactuur aardgas. Na herhaaldelijk telefonisch contact waarop steeds gezegd wordt dat ze mijn factuur heel snel zullen betalen en dat er PRIORITEIT aan mijn factuur wordt toegevoegd, heb ik nog steeds niets ontvangen. Dit is veel geld, ik wil dit zo snel mogelijk terug. Ik vind het werkelijk ONWAARSCHIJNLIJK dat dit geld zo lang bij jullie blijft.

Berichten (3)

Mega

Naar: I. L.

25/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 25 jul 2023 09:30 CESTBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat uw rekeningnummer niet was geregistreerd in ons systeem.Deze heb ik laten registreren en alles doorgegeven voor de storting.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[423ZYJ-1ZM3W]

I. L.

Naar: Mega

25/07/2023

beste,ik heb mijn rekeningnummer begin juni doorgegeven. We zijn nu eind juli, waarom is het geld dan nog niet gestort? Vriendelijke groetneilse laethem

Mega

Naar: I. L.

27/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 27 jul 2023 15:16 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Zoals ik al reeds heb doorgegeven is het rekeningnummer nu geregistreerd en wordt het zo snel mogelijk gestort.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[42D5Y1-ZDYPW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform