Testaankoop logoTerugProbleem met terugbetalingPaypal Europe 22 BD ROYAL, Luxembourg Deze klacht is publiek WijzigenJE KLACHT:MATHIEU D aan: Paypal Europe17/07/2023Beste,Op 19/6 heb ik aan avawhite82 600$ betaald voor de aankoop van een luxe handtas. Na ontvangst van een vals trackingnummer heb ik een claim tot terugbetaling verstuurd met alle info die via messenger uitgewisseld werd. Dit is later veranderd in een niet geautoriseerde claim? Ik heb de betaling goedgekeurd, en via PayPal duidelijk vermeld dat het een aankoop van goederen was. Hoe dit veranderd is in jullie systeem is me een raadsel, want via worldline hen ik te horen gekregen dat ik via family and friends de storting zou hebben gedaan. Terwijl het duidelijk voor de aankoop van een luxe handtas was/is.Ik heb deze morgen naar jullie klantendienst gebeld en na 13 minuten ben ik onvriendelijk en zeer kortdaad afgewezen met de vraag om mijn zaak te heropenen.Indien geen gevolg aan deze vraag dan stap ik naar enkele bevriende journalisten. Dit is een wereldwijd bedrijf die instaat voor JUISTE betalingen. Als de betalingen intern worden aangepast dan hebben jullie een serieus lek en bedreigt dit jullie verdere bestaan. Graag dringend actieBeste groetGewenst oplossing:Terugbetaling: € 574,06