Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Bellezaofficial

25/06/2023

Ik bestelde op naam van mijn echtgenote: Monique Heyndrickx, een paar loafers op 7/5/23 voor 34,95 euro. Deze werden geleverd 14/5/23.Het product was niet wat mijn vrouw ervan verwachtte en wilde ze terugzenden. Bij de levering was geen terugzendformulier.Op 17/5/23 stuurde ik een mail met de vraag om een terugzendformulier. Geen respons. Op 29/5 weer een mail gestuurd om een formulier.Op 31/5/23 een mail van Belleza met daar bij een formulier, maar ook een keuzemenu: 1) product houden en 50% geld terug, 2) een cadeaubon voor de waarde en product houden, 3) product terugzenden op eigen kosten, 11,60 €, en volledige terugbetaling.Ik koos voor het laatste en stuurde de loafers terug op 5/6/23.Op 19/6/23 stuurde ik een mail dat het bedrag nog niet terugbetaald was, waarop ik een mail terugkreeg dat ze de zending nog niet ontvangen hadden.Nu, nog een week later is de betaling nog niet OK.Ik wens dat dit snel in orde gebracht wordt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform