Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: RYANAIR

19/06/2023

Beste, Vorig jaar 25 juni 2022 werd onze vlucht naar Rome door staking geannuleerd. De staking was een aantal weken vooraf aangekondigd, maar Ryanair weigerde deze om te boeken. 2 Dagen voor de vlucht kregen we te horen dat de vlucht geannuleerd was. Ze boden als alternatief een vlucht aan die 2 weken later is, maar we kunnen niet zomaar alle hotels omboeken, verlof op werk verplaatsen,... We konden ons online aanmelden voor een refund. Ze zouden 4 euro terug storten voor tickets van 160,62 Euro, maar zelfs dat gebeurde niet. Verder gaven ze geen opties. We kunnen ook nergens bij een klantendienst terecht. Uiteindelijk moesten we zelf nieuwe tickets kopen die uiteraard een stuk duurder waren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform