Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Lastminute.com

24/04/2023

BesteVia lastminute.com op 16/01/2023 een reis naar Thailand geboekt met annulatieverzekering.Zonder onze goedkeuring of toestemming wijzigen ze onze reis. Dus heb ik mijn geld teruggevraagd. Dit ging maximum 2 maand duren. We zijn 2 maand verder en nog 0€ ontvangen van de 1295€. Vandaag zie ik plots dat het zogezegd niet terugbetaalbaar is.Via de chat van lastminute word je van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zeggen dat het aan de desbetreffende vliegtuigmaatschapijen ligt (brussels airlines, Eva Air en, austian airlines). Met al deze maatschappijen contact opgenomen en zij zeggen dat het aan lastminute ligt.Op trustpilot lees ik ook de ene na de andere slechte recensie.Ik wil koste wat kost mijn geld terug.Kunnen jullie mij hiermee helpen?Vriendelijke groetenBostyn Gauthier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform