Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Elektro Lommelen

17/03/2023

8/11/2022 heb ik een frigo aangekocht (ZNLN14FS Zanussi, model 933033543). Na herhaaldelijk informeren krijg ik steeds te horen dat het product vertraging had, en werd de leverdatum steeds 2 dagen op voorhand uitgesteld.Om deze reden heb ik dan ook de aankoop op 17/2/2023 geannuleerd (zie ticketnummer Ticket ID #14148130). Via het ticketnummer Ticket ID #14837456 lieten jullie mij weten dat het bedrag €597,00 overgeschreven te hebben. Bij navraag van mijn kant, op welk rekeningnummer dit gebeurd is, heb ik tot op vandaag nog steeds geen antwoord gekregen. Terwijl er mij beloofd wat om binnen de 14 dagen het geld terug te storten, en een bewijs van betaling te sturen. Dit was dan ook het laatste antwoord dat ik heb gekregen. Ik heb ondertussen geprobeerd om telefonisch contact op te nemen, via chat , ... de laatste stap was dan ook vandaag 17/3/2023 het versturen van een aangetekende zending.

Berichten (4)

Elektro Lommelen

Naar: D. M.

17/03/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiMjJiOGM5OGEtMDU1NC00NDZhLTkwNjUtYjM0MDEzNjU5ZDQ3IiwidGlja2V0X2lkIjoxNDkzNDA4MywiZXhwIjoxNjg3MDEwOTIwLjg3MTQ3NX0.wfmDZiXVMGspeV304PCAvt6-jyrLZkgPPIcW5yGrm2Iandticket_id=14934083andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV17 Mar 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14934083Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14934083Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 17 Mar 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van DELPHINE MAENE Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01752691-95].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01752691-95. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 84ea35f7-658f-4655-894b-88fbcaf35b6f Probleem met terugbetaling Naam van de klant DELPHINE MAENE Klantreferentie 253894: ZNLN14FS Zanussi Beschijving van de klacht 8/11/2022 heb ik een frigo aangekocht (ZNLN14FS Zanussi,... Ticket reference: 22b8c98a-0554-446a-9065-b34013659d47

D. M.

Naar: Elektro Lommelen

31/03/2023

Beste,Fijn dat jullie gereageerd hebben op mijn vorig bericht.Helaas heb ik tot op heden nog steeds geen antwoord op mijn aangetekend schrijven van 21 maart 2023 (zie bijlage).Ik hoop dat we alsnog tot een positieve uitkomst kunnen komen, indien ik tegen maandag 3 april 2023 nog geen constructieve oplossing heb ontvangen, zal ik dit dossier overmaken aan de juridische dienst van Test aankoop.Met vriendelijke groetenDelphine

Elektro Lommelen

Naar: D. M.

31/03/2023

DATA NOT AVAILABLE

Elektro Lommelen

Naar: D. M.

31/03/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform