Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Celside Insurance

19/02/2023

Beste,Mijn man heeft begin 2021 een verzekering opgestart voor de GSM van onze jongste zoon bij Celside Verzekeringen.In Juli 2021 is mijn man gestorven na een korte hevige strijd.In mei 2022 laat mijn zoon zijn GSM vallen en ik herinner me die verzekering die steeds maandelijks correct betaald wordt.Ik contacteer de firma met de schadeclaim. Ze helpen me goed verder en geven info hoe ik eerst contract op mijn naam moet laten zetten omdat deze nog op wijlen mijn man geregistreerd stond (na het overlijden moest alles op mijn naam gezet worden, maar deze verzekering had ik echt over het hoofd gezien maar wel steeds correct blijven betalen). Ik moet meerdere papieren indienen (overlijdensattest, bewijs van gezinssamenstelling, ...).De schadeclaim is aanvaard begin juni 2022.Sindsdien wacht ik op de terugbetaling van de herstelling nl 119 euro (niet veel als je weet dat we maandelijks zelf 16 euro betalen voor de verzekering).Maandelijks tem dec 2022 heb ik de klantendienst gebeld. Elke keer kreeg ik te horen dat het contract niet op mijn naam stond. Dus elke keer moest ik opnieuw uitleggen dat mijn man gestorven is en ik reeds alle papieren voor het overzetten heb ingediend. Eerlijk, plezant is dat niet om dit elke keer opnieuw te moeten uitleggen. Dit wordt ook behandeld door een andere dienst waarmee je geen contact kan opnemen.Ze bevestigden elke keer dat er veel vertraging zat op de uitbetalingen, dus geduld hebben. Me rechtstreeks doorverbinden met de dienst voor uitbetaling/admin mochten ze niet doen.In nov 2022 heb ik de klantenservice + de kwaliteitsafdeling van Celside een mail gestuurd dat ik het contract wou stoppen (kan pas op jaarlijkse basis = gaat in vanaf feb 2023) en onmiddellijk een uitbetaling van de schadeclaim eis. Ze hebben bevestigd dat vanaf feb 2023 het contract zal stoppen maar van de uitbetaling nog steeds niets.In jan 2023 terug een mail gestuurd, zonder respons.Ik heb zonet de domiciliëring gestopt en hen daarvan op de hoogte gebracht via een mail (reply op de voorgaande).We zijn dus 10 maanden verder, zij hebben 160 euro ondertussen van mij ontvangen (netjes verder betaald), maar 119 euro terugstorten is teveel gevraagd. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.mvg

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: L. W.

20/02/2023

Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonisch contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon: 02 808 79 52Mail afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053 831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: dimanche 19 février 2023 22:03À: Service Satisfaction Celside servicesatisfaction@celside.comObjet: Klacht - Probleem met terugbetaling - (CPTBE01731830-89)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform