We hadden verschillende vluchten geboekt bij lastminutes.com, allen in 2022:- Boekingsnummer 2051933706Vlucht 4 juni, aankomst in Brisbane op 5 juni (aankomst om 16u20, lokale tijd)Terugvlucht 28 juni - Boekingsnummer 2031509520Vlucht is op 5 juni, vertrek om 8.10 uur.Inclusief het premium service pakket en pakket voor geen bijkomende administratiekosten bij eventuele omboeking, aanpassing gegevens. Verder betaalden we ook voor flextickets.Zoals iedereen kan zien, zal de tweede vlucht (2031509520) moeilijk te behalenzijn komende van de eerste vlucht (2051933706) die pas enkele uren na het vertrek van de tweede vlucht aankomt.Dus vroegen we om de datum van de tweede vlucht te wijzigen (1 juni), wijzigingsverzoek, gevolgd door contact met de klantenservice met de vraag naar nieuws (2 juni, transcript van de vraag beschikbaar).Op 3 juni ontvingen we een wijzigingsverzoek met een aangepaste vluchtdatum (naar 6 juni, zoals gevraagd). Dit laatste hebben we onmiddellijk bevestigd (acknowledgement@...).Echter, terwijl wij al aan het vliegen waren met de opeenvolgende vluchten van boeking id 2051933706, krijgen we plots een mail met de vermelding dat er een prijswijziging was en dat we de bijgewerkte prijzen opnieuw moesten controleren. Dit was echter binnen 24 uur van de daadwerkelijke (foutief geboekte) vlucht dus op de website was de vlucht geblokkeerd en was het niet toegestaan om nog iets te wijzigen (aangezien we binnen 24 uur van de vlucht waren).Verder hebben jullie aangegeven mij twee keer gebeld te hebben maar er is hier geen enkele trace van, ik heb alle oproepen opgevraagd.Gezien wij onmogelijk nog konden bevestigen dat we de zogenaamde vlucht met bijkomende kosten wilden aanvaarden, moesten we exact deze vlucht boeken voor onze reis van Brisbane naar Proserpine, deze keer rechtstreeks bij virgin airlines, wat ons 696,85 euro kostte. Enige reden hiervoor is het niet nakomen van de beloftes van een premium service pakket, website die niet werkt zoals hij hoort te werken (we konden hem niet zelf boeken) en een zeer trage reactie tijd (wijzigingsverzoek gevraagd op 1 juni). Tevens probeerde mijn broer jullie op verschillende manieren te bereiken (waaronder nummer opgegeven voor nederlandse taalzone). Deze bleek echter niet actief.Wij verwachten een volledige terugbetaling van de vlucht die we zelf hebben moeten omboeken.Naast het bovenstaande kan ik aangeven dat hun website er op gericht lijkt te zijn om 100% zeker te zijn dat niemand in contact met jullie kan komen noch een klacht kan indienen.Uiteindelijk hebben we na meerdere pogingen via de chatbox een adres mogen ontvangen voor onze klacht aan te richten. Na wat op en neer gemail (we moesten onze kost van de boeking verhalen bij Virgin Airways) is het nu doodstil.Virgin gaf direct aan dat zij zelfs nooit een boeking voor deze vlucht hebben ontvangen en dat ze dan ook weinig konden doen. Zij hebben geen trace dat we deze vlucht gemist zouden hebben gezien er nooit tickets werden geboekt...Gezien alle misérie en feit dat we alles zelf hebben moeten regelen lijkt het me logisch dat niet enkel de nieuw te boeken vlucht wordt vergoed maar eveneens de blijkbaar voor niets betaalde flex-tarief, premium service pakket (directe hulp en assistentie),...