Beste,Als klant bij Lampiris sinds Juni 2020 die overgenomen is door Total-Energies sinds januari 2022. Met vast contract van 3j voor aardgas levering tot en met juni 2023.Op 16 maart 2022 is mijn meterstand opgenomen geweest door netbeheerder Fluvius.Tot op heden heb ik nog steeds van Total-Energies geen Eindejaar Afrekening factuur mogen ontvangen.Normaliter door een lagere verbruik dan vooropgesteld moet ik over een teruggave moeten genieten.Ik heb hiervoor al 3maal contact opgenomen met de klantenzone telefonisch en op 24 juni via Chat.1ste maal was Eind april begin meiToen werd er mij verteld dat er technische problemen waren.2de maal dat ik met Total-Energies contact nam was eind meide medewerker die mijn te woorden stond vertelde mij duidelijk dat mijn dossier volledig was, en dat ik wel degelijk over een teruggave sprake was, doch kon hij geen bedrag zeggen. Maar er zou nog een 3 tal weken duren voor ik mijn afrekening zou krijgen.Doch hier heb ik steeds nog niets ontvangenOp23 juni heb ik voor de 3de maal een medewerker gesproken en die kon mij geen exacte tijdstip zeggen wanneer er een eindafrekening zou komen maar kon mij telefonisch al zeker meedelen dat dit niet voor de maand July zal zijn. Er word in juni geen afrekening meer gemaakt.Heb de 24 juni 2022 via Chat sessie terug contact genomen.Maar ging deze nogmaals doorgeven.Heb enkel maal gevraagd in de Chat sessie achter een e-mail adres omdat ik Total-Energies in gebreken wil stellen en hiervoor een mail voor wou doen zodat ik uiteindelijk een bewijs kreeg van mijn klacht.Hierop heb ik geen antwoord gekregen.Na lange zoekwerk op de site van Total-Energies ben ik uiteindelijk tot het volgende e-mailadres gekomen waar ik mijn situatie uitgelegd heb en vraag om per ASAP mijn eindafrekening te sturen en mijn resterende te goed met nalatigheid interesten. Steeds krijg ik te horen dat ze wel degelijk mijn meterstand doorgekregen hebben, dit is al bekend sinds begin mei bij de eerste contact die er geweest is voor een jaarlijks verbruik van 24.704,29KW/h maar dat er door technische problemen deze niet kan uitgevoerd worden.Ik zelf heb met jullie juridische dienst de vrijdag contact opgenomen en hebben mij gevraagd om per ASAP een mail te sturen naar Total-Energies om bewijzen te hebben.Deze mail is verzonden op 25 juni 2022 23:55naar support [support@TotalEnergies.be] met vermelding : Factuur jaarafrekening. Klantnummer: X