Terug

probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: ESPRIT

04/05/2022

Beste, ik plaatste een bestelling bij Esprit op 11/02/22. ik kreeg mijn bestelling netjes aangeleverd zoals altijd. Ik stuurde de artikelen terug die me niet pasten. Normaal stort Esprit nadien het tegoed terug op mijn rekening. Ik heb het geld echter niet ontvangen. Ik ben in die periode van bank veranderd en Esprit beweert dat ze het geld op 16/3 terug gestort hebben naar de rekening van waar de betaling was gebeurd. Maar die rekening was op 7/3 geschrapt dus het geld kan daar nooit op toegekomen zijn. Ik heb hun dit ook aangetoond aan de hand van een mail van mijn bank maar ze houden voet bij stuk dat de betaling uitgevoerd is en dat voor hun de zaak gesloten is. Ik heb hun meermaals gevraagd om het verschuldigde bedrag op mijn nieuwe bankrekening te willen storten, maar ze beweren dat ze enkel maar kunnen terugstorten op de rekening van waar de betaling is uit gebeurd. Ik hoop dat dit snel recht gezet wordt want ik ben een trouwe klant bij Esprit en hoop er toch nog met een gerust hart bestellingen te kunnen doen in de toekomst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform