Chronologische stappen om mijn geld terug te vorderen14/07/2020: Aankoop van 2 sets GSMhouder+USBlader aangeboden via de Nieuwsbladshop (aankoopbewijs in bijlage) 11/08/2020: telefoon naar Nieuwbladshop om te melden dat de sets beiden niet werken, zij verwijzen mij door naar de leverancier TE-group.11/08/2020: mail naar TE group met klacht 12/12/2020: reageer ik op hun vraag wat er defect is (mail gevonden tussen spam vandaar deze tussentijd, ondertussen nog gebeld met Nieuwsbladshop die mij doorverwezen)14/12/2020: voorstel TE om de toestellen de repareren of om te ruilen15/12/2020: antwoordmail van mezelf dat ik weinig vertrouwen heb en mijn geld terug wens21/12/2020: ze verwijzen mij opnieuw door naar Mediahuis22/12/2020: storting van 29,90 op mijn bankrekening = 1 setJanuari 2021: telefonisch contact waarom maar 1 van beide sets werd terug betaald14/01/2021: antwoord per mail op deze vraag. 2 gsm houders werden terug betaald niet de laders 14/01/2021: Telefonisch contact voor meer uitleg, want de houder en lader werden niet apart verkocht14/01/2021: Mail naar TE op advies van de Nieuwsbladshop15/02/2021: Nog steeds geen oplossing geen retourbon, geen antwoord, geen terugbetaling Ik heb beide sets nog in mijn bezit, ik heb nooit een retourformulier gekregen, er werd 29,90 euro terug gestort, dat is de helft van hetgeen ik betaalde. Verrichtingen via BE64 9731 3874 095207/07/2020: 62,30 naar Nieuwsbladshop Antwerpen22/12/2020: 29,90 terug gestort door STG Mollie payments Mailverkeer naar TE-Group en Mediahuis/NieuwbladshopBevestigingsmail 11.08.2020Support support@te-group.com via tegroupbe.onmicrosoft.com di 11 aug. 2020 16:05aan mijBeste klant, Wij hebben uw email in goede orde ontvangen. Wegens toegenomen drukte, kan het echter langer duren alvorens u een antwoord van ons krijgt. U hoeft uw email niet opnieuw te sturen. Heeft u een product naar ons opgestuurd, dan zal dit zo snel mogelijk in behandeling worden genomen. TE-GROUP Support teamMail 12.12.2020 naar TE-group + antwoormail 14.12.2020Erna Jordens [balancefit3200@gmail.com]za 12 dec. 2020 13:10aan SupportBeste,Ik zie deze mail nu pas omdat deze tussen mijn spam terecht gekomen was.Ze werken beiden totaal niet, ze gaan niet automatisch open of dicht wanneer je er dicht bij komt met je smartphone en ze laden niet op.Ik wens beiden te retourneren en ik wens mijn geld terug. Zoals je aan mijn mailveerkeer ziet heb ik wel degelijk binnen de 14 dagen gereageerd, nadat ik via Nieuwsbladshop de gegevens van jullie kreeg. Kan ik nog retourneren via de site of hoe kunnen we dit correct oplossen? Mvg.,ErnaSupport [support@te-group.com] 14 dec. 2020 08:05 aan mij Beste Erna, Retourneren voor een terugbetaling kan niet via ons. Wij kunnen uw toestellen enkel nakijken en omruilen indien ze defect zijn. Indien u dat wenst, kan u ons dan een kopie van het aankoopbewijs en uw adresgegevens bezorgen aub? Dan stuur ik u een retourbon waarmee u de toestellen kosteloos aan ons kan terugsturen voor nazicht. Met vriendelijke groeten, With kind regards, Avec salutations distinguées, Helpdesk TE GroupWinnyErna Jordens [balancefit3200@gmail.com] 15 dec. 2020 13:10 aan Support Beste, In bijlage de aankoopbon, ik heb weinig vertrouwen in een herstelling aangezien het om 2 toestellen gaat die defect zijn.Daarom dring in nogmaals aan op een terugbetaling en beroep mij hierbij op het consumentenrecht van 2 jaar garantie. Ik ben absoluut niet tevreden over beide producten en wens mijn geld terug.Met beleefde groeten, Erna Jordens Support [support@te-group.com] 21 dec. 2020 09:56 aan mij EngelsNederlands Bericht vertalenUitschakelen voor: Engels Beste Erna, Ik heb uw email doorgestuurd naar Mediahuis, zij zullen u contacteren ivm een terugbetaling. BeantwoordenDoorsturenUw vraag over Nieuwsbladshop.be - ordernummer NB1000290061Inbox shop@nieuwsblad.be do 14 jan. 13:53 aan mij Beste mevrouw JordensDe prijs van €29.90 die u terugbetaald werd, is de prijs van de 2 gsm-houders.Wij helpen u graag verder elke werkdag telefonisch van 8 u tot 17u en via chat van 8 u tot 20 u.Op zaterdag telefonisch en via chat van 9 u tot 13 u.U kan ons bereiken via telefoon op het nummer 02/790.21.17.Of chat met ons via onze servicepagina https://shop.nieuwsblad.be/faq/contact. Met vriendelijke groetenJoyce AppeltansNieuwsbladshop teamhop@nieuwsblad.be do 14 jan. 15:07 aan mij Beste mevrouw JordensZoals telefonisch afgesproken stuur ik u deze e-mail.Wij hebben een terugbetaling gedaan van €29.90 voor de gsm houders die niet werken. Wij hebben dit zo doorgekregen van TE group. De USB auto opladers die mee in de set zaten zijn niet terugbetaald geweest omdat deze wel werkten.U heeft dus 2 sets besteld van elk een gsm houder + usb oplader. Deze set kost elk per stuk €29.90.Indien u hier verdere vragen rond heeft raad ik u aan contact op te nemen met TE group: support@te-group.comWij helpen u graag verder elke werkdag telefonisch van 8 u tot 17u en via chat van 8 u tot 20 u.Op zaterdag telefonisch en via chat van 9 u tot 13 u.U kan ons bereiken via telefoon op het nummer 02/790.21.17.Of chat met ons via onze servicepagina https://shop.nieuwsblad.be/faq/contact. Met vriendelijke groetenYasmineNieuwsbladshop team ...[Bericht is afgebroken] Hele bericht weergeven Erna Jordens [jordens999@gmail.com] do 14 jan. 17:55 aan support, shop Beste, Ik heb onderstaande mail van de Nieuwsbladshop, waarnaar u mij had doorverwezen ontvangen. Ik vind het frappant dat mijn aankoop die als één pakket werd verkocht gsm-houder en USB oplader, nu plots gezien wordt als 2 eenheden. Noch frappanter vind ik dat er beweerd wordt dat de USB oplader zou werken, wat niet het geval is en dat jullie beweren dat ik slechts een deel heb terug gestuurd en niet alles.Ik heb nog helemaal ni