Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Elektro Lommelen

01/12/2020

Beste, ik bestelde op 08/08/2020 een koelkast W55TM 4110 W Whirlpool. Na 3 maand zonder koelkast, had ik geen andere keuze meer dan de bestelling te annuleren, welke ik dan ook op 05 november 2020 heb gemeld aan Elektro Lommelen. Zelf heb ik hun steeds moeten contacteren om de status van mijn bestelling na te vragen. Geen enkel initiatief ging uit van deze onderneming. Ik werd door Elektro Lommelen gewoonweg aan het lijntje gehouden met allerlei ongeziene smoezen.Momenteel zijn we 1 maand verder na annulering van de bestelling en heb nog steeds geen terugbetaling mogen ontvangen. Ook hier strooit men met allerlei smoezen waarom dit nog niet gebeurt zou zijn.Ik bezit alle correspondentie die ik gevoerd heb met deze firma. Maar dan moet ik deze kunnen plaatsen via een link.Dit bedrijf bezit geen schroom qua misleiding van hun klanten.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: W. D.

01/12/2020

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNGZmNTFiZGMtOGU1OC00ZTI3LThjNDQtMjJmOTAyMGM1MmQ1IiwidGlja2V0X2lkIjo5MzMzNzgzLCJleHAiOjE2MTQ2MDM5OTN9.IMn3oMTstmM97SGe0BOVHl2VYOZvqRekF5H8wl0jf9gandticket_id=9333783andgid=15872]  LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV01 Dec 2020 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks ofmeerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in despambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen9-17h.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9333783Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pasrépéter votre meme question quotidiennement tous les jours ouplusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier seretrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi auvendredi de 9h à 17h.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9333783Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.bewww.mhk-lommelen.be  ONBEKEND -01 Dec 2020 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van Walter De Jonge Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01116901-43].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01116901-43. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: cc856082-fb04-4282-9ae7-216abad45ef9 Probleem met terugbetaling Naam van de klant Walter De Jonge Klantreferentie 121495: 370547 Beschijving van de klacht Beste, ik bestelde op 08/08/2020 een koelkast W55TM 4110 W... Ticket reference: 4ff51bdc-8e58-4e27-8c44-22f9020c52d5


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform