GeachteIn maart heeft mijn man ons abonnement bij jullie via mail opgezegd. De mail sturen was zeer makkelijk, het geregeld krijgen dat jullie de domiciliëring stopzette had wat meer voeten in de aarde, dit is pas gelukt in september! Hoewel ik in juli te horen kreeg dat er nog een openstaand factuur was en ik die onmiddellijk betaald heb (omdat ik ervan uitging dat jullie eerlijk en betrouwbaar waren), was het in september dat ik het dubbele van wat in juli betaald was, terug moest krijgen. Hiervan heb ik een creditnota in mijn bezit (nummer 001585472272). Sinds september heb ik elke 2 weken gebeld met jullie klantendienst om te vragen waar mijn geld bleef, elke x opnieuw was het dat het verwerkt werd, 1x hebben ze me zelfs gezegd dat het een paar dagen voordien gestort was. Is dit de manier waarop jullie werken, gewoon leugens verkondigen? Want ik heb geen geld gezien en na 2 weken kreeg ik te horen dat het nog moest verwerkt worden....3 weken geleden heb ik daarom een klacht bij jullie ingediend, dan ging het sneller in orde komen, tja, nog steeds niets gezien en als ik nu bel wordt de verbinding zelfs verbroken als ik de klantennummer intyp, prachtig de manier waarop jullie met de klanten omgaan, echt om trots op te zijn! Ik ben altijd in orde geweest met mijn betalingen, willen jullie mijn geld dan nu ook eindelijk terug storten, jammer dat wij geen recht hebben om nu een boete te eisen...Vanwege Steve Van StraetenRebecca Delahaut