Beste,We bestelde bij bol.com een aantal artikelen, twee computer muizen en een setje herbruikbare rietjes.We kochten via Ekivita een cadeaubon voor bol.com ter waarde van €50 (wat we al vaker deden)Deze werd in mindering van de factuur gebracht (totaal is €55.19 want staat om een onbekende reden op twee facturen) dus we moesten nog €5.19 betalen.we volgden de bankprocedure om dit bedrag te betalen en alles leek in orde.Enkel bleek de dag nadien, dat het bedrag van de cadeaubon (€50)plus het bedrag van de volledige bestelling (55.19)van de rekening is.Nu staat de cadeaubon nog wel beschikbaar op de website van bol.com, maar daar zijn we op dit moment niet mee geholpen.Natuurlijk zijn we door dit voorval ook sowieso onze korting die we via ekivita krijgen kwijt gespeeld.We hebben hierover eerst een mailtje gestuurd, waarop we het antwoord kregen dat ze er niets aan kunnen veranderen.Via telefonisch contact wordt ons ook verteld dat er niets aan te doen is en dat we de €50 maar moeten opgebruiken.Allemaal mooi, maar voor het eerst hebben we niets nodig van bol.com maar die €50 zou wel handig zijn om de maand weer mee rond te krijgen.Verder vind ik het ook geen service, als er iets mis gaat met de webshop, is het aan hun om hun verantwoordelijkheid op te nemen en dit heel simpel op te lossen door de 50€ terug te storten en de cadeaubon weg te werken.Hopelijk kunnen jullie ons hier mee helpen.Vriendelijke groetG.V.