Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: bol.com

22/08/2020

Beste,We bestelde bij bol.com een aantal artikelen, twee computer muizen en een setje herbruikbare rietjes.We kochten via Ekivita een cadeaubon voor bol.com ter waarde van €50 (wat we al vaker deden)Deze werd in mindering van de factuur gebracht (totaal is €55.19 want staat om een onbekende reden op twee facturen) dus we moesten nog €5.19 betalen.we volgden de bankprocedure om dit bedrag te betalen en alles leek in orde.Enkel bleek de dag nadien, dat het bedrag van de cadeaubon (€50)plus het bedrag van de volledige bestelling (55.19)van de rekening is.Nu staat de cadeaubon nog wel beschikbaar op de website van bol.com, maar daar zijn we op dit moment niet mee geholpen.Natuurlijk zijn we door dit voorval ook sowieso onze korting die we via ekivita krijgen kwijt gespeeld.We hebben hierover eerst een mailtje gestuurd, waarop we het antwoord kregen dat ze er niets aan kunnen veranderen.Via telefonisch contact wordt ons ook verteld dat er niets aan te doen is en dat we de €50 maar moeten opgebruiken.Allemaal mooi, maar voor het eerst hebben we niets nodig van bol.com maar die €50 zou wel handig zijn om de maand weer mee rond te krijgen.Verder vind ik het ook geen service, als er iets mis gaat met de webshop, is het aan hun om hun verantwoordelijkheid op te nemen en dit heel simpel op te lossen door de 50€ terug te storten en de cadeaubon weg te werken.Hopelijk kunnen jullie ons hier mee helpen.Vriendelijke groetG.V.

Berichten (1)

bol.com

Naar: G. V.

23/08/2020

Beste meneer/mevrouw,Helaas is het wettelijk niet toegestaan voor ons om informatie en/of gegevens te bespreken met een partij die niet geverifieerd is als klant bij ons. Omdat deze mail afkomstig is van een derde partij en dit niet de klant zelf is, kan ik niet verder helpen.Ik hoop zo voldoende informatie te hebben gegeven omtrent de situatie. Fijne dag nog!Met vriendelijke groet,Seraybol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - Probleem met terugbetaling - (CPTBE01017870-49) Date: 22 augustus 2020, 17:26 [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform