BesteIk heb voor mij en mijn gezin een vlucht geboekt naar Marokko en terug voor deze zomer period. Deze vlucht werd echter geannuleerd omwille van COVID-19. We hebben meerdere keren contact opgenomen met eSky om te vragen of deze vlucht geannuleerd ging worden. Zij hebben ons niet verder geholpen dus we hebben zelf contact opgenomen met TuiFly (luchtvaartmaatschappij). Zij hebben ons verteld dat de vlucht geannuleerd was en dat ze terugbetalingen en vouchers geven maar dat wij dit via eSky zouden moeten krijgen. We hebben meerdere keren contact opgenomen met eSky om een terugbetaling te krijgen. De eerste keer vertelde ze ons dat de vlucht niet geannuleerd was maar dit was wel zo. De andere twee keer hebben we geen antwoord gekregen. Onze vlucht zou op 05/07/2020 vertrekken en op 28/07/2020 zouden we terug gekomen zijn. Het is echter zo dat het Marokkaans luchtruim vandaag (27/07/2020) nog steeds gesloten is voor vluchten vanuit België. De vluchtnummer zijn:2601 op 5 juli 2020 om 22:10 in ANR (Tui Fly)2602 op 28 juli 2020 on 17:40 in NDR (Tui Fly)Het gaat hier om een bedrag van 1290.15 EUR dat terugbetaald zou moeten worden volgens de luchtvaartmaatschappij. Dit is ren grote financiële schade en we hebben de reis niet eens kunnen maken. Naast het feit dat onze laatste twee pogingen tot contact werden genegeerd (laatste poging was op 15/07/2020) heeft eSky ook geen mogelijkheid tot telefonisch contact. Ook antwoorden ze enkel in het Engels.