Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Brussels Airlines

20/06/2020

Beste,In oktober reserveerde ik via Brussels Airlines een huurwagen voor mijn reis naar Schotland. Omdat mijn vlucht door BA geannuleerd werd heb ik talloze keren via de site gebruik gemaakt van mijn recht om de huur van de auto te annuleren (kon kosteloos tot 48 of zelfs 24 uur voor vertrek). Dit was telkens niet mogelijk, totdat dan het resterende saldo van mijn kredietkaart afgeboekt werd.Opvolging van betalingen en terugbetalingen:Oktober 2019: Afboeking van 45€ van mijn kaart, resterend saldo zou 87.83 € zijn. Mei 2020: afboeking van 132.83 € ( is de totale som en niet het resterende saldo)Juni 2020: terugbetaling van 45€Blijft dus nog 132.83 € door mij terug te ontvangen. Via de site is geen verder contact te vinden voor terugbetaling. Het mailadres 'response@cartrawler.com' is niet bereikbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform