Beste, 27/04 23:02 bericht ontvangen dat Opblaasbare jacuzzi beschikbaar was om te bestellen28/04 08:30 besteld en betaald: bevestiging ontvangen - leverdatum 13/0505/05 20:29 mail levering liep vertraging op (zonder nieuwe leverdatum) datum in track en trace nog steeds 13/0509/05 20:10 : wederom mail je bestelling 1102545451 heeft vertraging(zonder nieuwe leverdatum) datum in track en trace nog steeds 13/0513/05 geen levering nog bericht dat men levering zou verzenden18/05 via contact lidl formulier ingevuld met vraag wanneer levering zou plaatsvinden 19/05 15:06 plots mail ontvangen bpost wij zullen je pakje leveren19/05 16:52 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat ze mijn mail gekregen hebben maar gezien de uitzonderlijke situatie rond Corona ..... en een referentienr 407246192 waarmee ik kan communiceren19/05 17:04 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat door de controle aan de grenzen ... maar ik dacht dat mijn artikel reeds bij hen was daar ik bevestiging gekregen had dat het artikel op voorraad was19/05 21:08 factuur van bestelling ontvangen19/05 21:34 mail ontvangen bestelling is verzonden22/05 14:22 mail verstuurt naar customercare@lidl-shop.be met de vraag wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen en dat zij telefonisch niet beschikbaar zijn22/05 14:26 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat ze mijn mail gekregen hebben maar gezien de uitzonderlijke situatie rond Corona ..... en een referentienr 407246192 waarmee ik kan communiceren zelfde mail als 19/0523/05 15:15 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat ze mij de transportkosten zullen terugstorten - tot op heden 05/06 nog niets ontvangen23/05 15:31 ik stuur naar customercare@lidl-shop.be mail met de vraag wanneer ontvangen van bestelling + nog steeds geen wijziging te zien op bpost track en trace23/05 15:33 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat ze mijn mail gekregen hebben maar gezien de uitzonderlijke situatie rond Corona ..... en een referentienr 407246192 waarmee ik kan communiceren zelfde mail als 19/05 en 22/0523/05 17:33 naar customercare@lidl-shop.be mail verstuurt met de vraag toch even te informeren waar het probleem ligt en mij op de hoogte te houden en ook indien ik zelf geen contact met hen genomen had ik tot op dat moment had ik nog steeds niets geweten23/05 16:54 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat het om een xl pakket gaat en dat het onderweg is naar de transporteur met ook een link dat ik dit kan volgen. Ook dat ze geen leverdatum kunnen geven daar de transportfirma ook vertragingen heeft.23/05 17:40 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat ze mijn mail gekregen hebben maar gezien de uitzonderlijke situatie rond Corona ..... en een referentienr 407246192 waarmee ik kan communiceren zelfde mail als 19/05 en 22/05 25/05 15:15 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen bestelling heeft vertraging en zal zo snel mogelijk verzonden worden25/05 18:05 verstuur naar customercare@lidl-shop.be vraag dat bestelling zeker woensdag 27/05 geleverd kan worden en anders indien men niet kan leveren VRAAG OM MIJN GELD TERUG TE STORTEN25/05 18:10 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat ze mijn mail gekregen hebben maar gezien de uitzonderlijke situatie rond Corona ..... en een referentienr 407246192 waarmee ik kan communiceren zelfde mail als 19/05 en 22/05 en 23/0527/05 07:23 verstuur naar customercare@lidl-shop.be BESTELLING ANNULEER EN GELD WIL TERUG HEBBEN27/05 15:31 customercare@lidl-shop.be mail ontvangen dat ik pas kan annuleren bij leveren van bestelling30/05 14:40 verstuur naar customercare@lidl-shop.be volledig dossier in pdf vorm er aangehangen en bestelling nogmaals geannuleerd, vraag om geld terug te storten reden van annulatie : levertermijn werd niet gerespecteerdBestelling beweegt helemaal niet en bij Mydynalogic staat het nog steeds sinds 19/05 15:02 bestelling geregistreed05/06 tot op heden heb ik geen antwoord meer ontvangen en werd er zelfs ook nog niet eens getelefoneerd graag had ik jullie hulp ingeroepen om mijn geld terug te bekomen het artikel hoef ik helemaal niet meer