Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Mobico

06/03/2020

Beste, ik bestelde een refurbished iPhone bij deze firma, deze werkte niet (gaf steeds de melding 'geen service'). Ik maakte een retour aan via email en stuurde de telefoon terug via track and trace. De firma beweert dat de telefoon niet aangekomen is of ergens beland is tussen onbekende aangekomen telefoons. Na het doorgeven van het track and trace nummer is alle communicatie opgehouden. Ik kan de firma ook niet telefonisch bereiken.

Berichten (1)

Mobico

Naar: M. V.

06/03/2020

Beste Monique,Spijtig om te lezen, maar je stuurt je klacht naar de verkeerde organisatie.Wij zijn een Excellence Business Partner van KPN gevestigd in Rotterdam en verkopen geen refurbished toestellen.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Support MobicomKiotoweg 1393047 BG ROTTERDAMT 010-2622544W www.mobicom.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform