Ik vraag nogmaals en met aandrang om mijn voucher terug te betalen, zoals wettelijk verplicht en zoals uitgelegd op de website van Brussels Airlines.Er is blijkbaar geen enkele manier om dit bedrijf nog schriftelijk te bereiken (ik ga natuurlijk niet bellen want dan heb ik geen spoor van mijn aanvraag die ik nu voor de derde keer doe) en ik heb niet de tijd om uren in een wachtrij aan de telefoon te zitten. Gezien alle moeite die dit kost zal ik genoodzaakt zijn om bijkomende administratiekosten aan te rekenen.Historiek:Op 28/12/2020 terugbetaling aangevraagd van een voucher (voucher voor een deels gecancelde vlucht). Aangevraagd via het e-mail adres op de website van Brussels Airlines (service.nl@brusselsairlines.com).Geen antwoord, reminder gestuurd op 27/2/2021.Antwoord op 13/3/2021, van Callcenter.en@servicecenter.brusselsairlines.com: Dear Sir/ Madam, Apologies for the inconvenience. Kindly share your concern in English to assist you in a better way, or for Dutch-language, you can share your concern in the below email.Servicing.nl@brusselsairlines.com Best Regards,AnjaliBrussels Airlines Service CentreNogmaals een aanvraag voor terugbetaling ingediend, deze keer in het Engels. De mail is gestuurd naar Callcenter.en@servicecenter.brusselsairlines.com, en naar Servicing.nl@brusselsairlines.com en naar service.nl@brusselsairlines.com.Overal afgewimpeld.Delivery to the following recipients was aborted after 0 second(s): * servicing.nl@brusselsairlines.comCallcenter.en@servicecenter.brusselsairlines.com: Dear Guest, This email address is no longer in use, kindly contact our service center via phone on 0032 2 723 23 62. Kind regards, Brussels Airlines