Terug

Probleem met terugbetaling vouchter Brussels Airlines

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Brussels Airlines

13/03/2021

Ik vraag nogmaals en met aandrang om mijn voucher terug te betalen, zoals wettelijk verplicht en zoals uitgelegd op de website van Brussels Airlines.Er is blijkbaar geen enkele manier om dit bedrijf nog schriftelijk te bereiken (ik ga natuurlijk niet bellen want dan heb ik geen spoor van mijn aanvraag die ik nu voor de derde keer doe) en ik heb niet de tijd om uren in een wachtrij aan de telefoon te zitten. Gezien alle moeite die dit kost zal ik genoodzaakt zijn om bijkomende administratiekosten aan te rekenen.Historiek:Op 28/12/2020 terugbetaling aangevraagd van een voucher (voucher voor een deels gecancelde vlucht). Aangevraagd via het e-mail adres op de website van Brussels Airlines (service.nl@brusselsairlines.com).Geen antwoord, reminder gestuurd op 27/2/2021.Antwoord op 13/3/2021, van Callcenter.en@servicecenter.brusselsairlines.com: Dear Sir/ Madam, Apologies for the inconvenience. Kindly share your concern in English to assist you in a better way, or for Dutch-language, you can share your concern in the below email.Servicing.nl@brusselsairlines.com Best Regards,AnjaliBrussels Airlines Service CentreNogmaals een aanvraag voor terugbetaling ingediend, deze keer in het Engels. De mail is gestuurd naar Callcenter.en@servicecenter.brusselsairlines.com, en naar Servicing.nl@brusselsairlines.com en naar service.nl@brusselsairlines.com.Overal afgewimpeld.Delivery to the following recipients was aborted after 0 second(s): * servicing.nl@brusselsairlines.comCallcenter.en@servicecenter.brusselsairlines.com: Dear Guest, This email address is no longer in use, kindly contact our service center via phone on 0032 2 723 23 62. Kind regards, Brussels Airlines

Berichten (1)

M. V.

Naar: Brussels Airlines

30/03/2021

On March 15 I got a reply from Brussels Airlines saying I need to use the website refund page.That website page didn't work in december 2020 and it still doesn't work now. I get an error: Sorry, we are unable to display your booking details. Contact us for assistance.Well, I have contacted them for assistance several times. What a joke.They seem to do everything they can to avoid their legal obligation to refund. In fact they are telling me: we're so unreliable that you and your friends shouldn't fly with us in future.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform