Terug

Probleem met terugbetaling voorschot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Lab9

02/08/2022

Beste, ons gezin bestelde (onder naam van mijn echtgenoot)op 26 maart 2022 een Imac bij Switch Latem met betaling van een voorschot van 500€. Op dat moment hadden we nog geen weet van het feit dat Switch zijn status bij Apple zou verliezen. Nadien namen jullie een aantal winkels over oa die van Latem. Bij informeren naar de status van onze bestelling werd ons telkens uitdrukkelijk beloofd dat de bestelling zou uitgevoerd worden. (zowel door Switch als door Lab9) Begin Juli veranderde deze communicatie en werd gezegd dat Apple deze bestelling zelf reeds geannuleerd had op het moment dat hun contract met Switch werd opgezegd. Dan volgde de belofte dat het voorschot uiteraard ging teruggestort worden door Lab9 en werd voor dit doel ons bankrekeningnummer opgevraagd. Een maand later is dit echter nog steeds niet gebeurd en bij informeren luidt de communicatie nu plots dat Switch deze terugbetaling moet doen. Hierop ben ik het geloof verloren dat de wil bestaat om dit voorschot terug te storten. Uiteraard vinden wij dat onaanvaardbaar en eisen wij daarom het voorschot van 500€ met spoed terug. Ofwel levering op korte termijn van een gelijkwaardig toestel met dan uiteraard aftrek van 500€ van de koopsom.

Berichten (2)

Lab9

Naar: E. D.

05/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

Lab9

Naar: E. D.

11/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform