Ik ben al jaren klant bij Zalando. Het is gemakkelijk en ik haat shoppen en kleren passen in fysieke winkels... Vroeger had ik zelden tot nooit problemen bij Zalando, wanneer er dan toch iets niet goed zat, werd dit vriendelijk opgelost.Laatste jaren is deze service enorm achteruit gegaan. Ik hoorde van anderen al niet veel goeds meer van de kwaliteit van de producten van Zalando, maar ook hun ervaring met de klantendienst. Nu heb ik het zelf ook voor de tweede maal mogen ervaren.Ik heb een bestelling retour gestuurd. Heb een Track&Trace link van BPOST dat deze is aangekomen en maar een deel van de retour wordt verwerkt. Het artikel werd niet mee opgestuurd.. BULLSHIT. Wij raden u aan de bestelling toch te betalen om verdere kosten te vermijden.. Nog meer BULLSHIT.Dan hebben ze nog het lef om te zeggen dat er een uitgebreid onderzoek heeft plaats gevonden, maar ik heb wel na 10min antwoord op mijn mail? Zo uitgebreid was het dan toch niet. De week eerder heb ik thans van een medewerker nog bevestiging gehad dat ze het pakket hebben aangekregen, maar dat ze het artikel nog aan het verwerken waren en was het opeens niet mee opgestuurd?De klantendienst van Zalando zijn zwak begaafde mensen. Eerlijk waar, allemaal standaard antwoorden, knip en plak werk. Ze lezen niet eens wat je zegt. Als je er heen belt, is het nog erger. Je zou denken dat je met een hersenloze robot aan het bellen bent, zeggen 10 keer hetzelfde zonder je te helpen en zijn dan vaak nog onbeleefd en denegrerend.Ik ben duidelijk niet de enige met dit probleem, honderden reviews op Trustpilot van klanten met hetzelfde probleem en hier wordt niets aan gedaan? Dus nu moet ik betalen voor een bestelling die ik retour heb gestuurd, ik heb zelfs een andere maat besteld, en zij gaan lopen met het artikel en mijn geld?