Terug

Probleem met terugbetaling van tickts

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: FNAC BELGIUM

05/02/2022

Ik bestelde tickets voor een concert van Arno dat tot 2 maal toe verzet werd en uiteindelijk afgelast werd. Eerst kreeg ik een brief dat de terugbetaling automatisch ging gebeuren via mijn creditkaart maar na 4 maanden was dit nog niet gebeurt. Daarna ben ik ook tot in de winkel geweest waar ik de kaarten afgehaald heb maar daar konden ze mij niet terugbetalen. Ik kreeg wel gegevens door van de verantwoordelijke francoise.youssouf@be.fnac.com maar het gaat niet vooruit Ik heb al 4 x gemaild om terugbetaling te krijgen. Telkens antwoord men mij dat ik mijn bankgegevens moet doorgeven maar verder gebeurt er niets meer. Dit zijn de gevens van mijn order23 septembre 2019GJN8 K22Y YWAE N2 places au tarif Normal Catégorie uniquepour ARNO (CACTUS CLUB (BRUGGE)) jusqu'au 09/05/2020au prix total de 65,00 EUR65,00 EUR Carte bancaire : Visa Retrait en magasin Ik heb wel document maar met de extentie msg en deze kan ik niet uploaden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform