Terug

Probleem met terugbetaling/remboursement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Brico Belgium

15/09/2023

Beste, ik bestelde op 3 september een WC bril van Catalano. Op 4 september kreeg ik een mail van bpost dat jullie dit gaan verzenden. Op 6 september stuur ik een mail met de vraag wanneer dit gaat verzonden worden. Geen antwoord. Ik bel met de boekhouding op 8 sep om te vragen of het nog gaat verstuurd worden, maar bleek dat degene die online aankopen behandeld, op vakantie is. Ik kon wel een terugbetaling krijgen, maar best wachten tot de volgende maandag. Dezelfde vrijdag krijg ik een mail met de titel dat ik een terugbetaling krijg. sindsdien kan ik niet op de site, is er niemand van de boekhouding bereikbaar, valt steeds uit naar 9 min wachttijd, email wordt niet beantwoord en ik heb helemaal GEEN terugbetaling gekregen. Ik wens de terugbetaling 66.71 euro voor een bestelling die door jullie geannuleerd is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform