Terug

PROBLEEM MET TERUGBETALING + KLANTENSERVICE

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: MediaMarkt

08/02/2024

Beste, ik kocht begin december bij jullie een BEKO droogkast ten waarde van 700€ + 80€ aangesmeerde verzekering voor een beter service en een nieuw toestel moet er met deze iets miszijn.11 december word mijn toestel geleverd, 14dec wil ik deze in gebruik nemen maar constateer ik deze niet werkt.ik bel een eerste keer in 15/12.dan duurt het nog tot 02/01/2024 eer een technieker komt kijken die constateert deze kapot is ( want ze zullen er wel mee gegooid hebben in het magazijn) ik zou een nieuw krijgen.een week later op donderdag zou deze geleverd worden, ik regel alles dat ik zeker thuis zou zijn ivm werk.een uur voor levering krijg ik een mail ze toch niet komen, want er is geen stock.( communicatie?????) ik bel direct in en eis men geld terug, ik koop wel een ander toestel op een ander.er werd gemaild voor alle gegevens en het saldo zou binnen de 7 dagen op mijn rekening staan.dag 7 bel ik in, ah mevrouw is nog niet doorgegaan de betaling want wij hebben u toestel niet terughier is mij nooit iets van gezegd!!!! een week later komen ze eindelijk het toestel ophalen ( 30/01)en nu mail ik al meerdere keren waar mijn geld blijft.ik krijg doodleuk de melding dat het tot 15 dagen kan duren eer de retour verwerkt is. en dan nog een 7 dagen tot terugbetaling.dit is onaanvaardbaar!!!!! ik ben al bijna 2 maand bezig met jullie klantenservice die echt 0.00 is! jullie moesten je schamen! wat is jullie standaard antwoord wij moeten ook procedures volgendit is in mijn ogen dikke zever, jullie leveren een defect toestel dan hoeven jullie consumenten geen 2 maanden te wachten op hun geld! ik eis mijn geld asap terug EN een schadevergoeding voor alle verspilde tijd, het wachten tot jullie eens wakker worden en elke km die ik kon rijden om mijn was deftig te kunnen drogen! na deze slechte ervaring koop ik jamais nog iets bij jullie, en ga ik dit ook aan iedereen afraden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform