Terug

Probleem met terugbetaling gereserveerde stoelen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Brussels Airlines

27/12/2023

Beste, Ik had eerst een vlucht Brussel - Montréal (via Munchen) gereserveerd. In onze reservatie hebben we 4 stoelen gereserveerd voor de vlucht (Munchen - Montreal) voor een waarde van 300€ De vlucht werd gecancelled en we zijn zonder probleem omgeboekt geweest naar een rechtstreekse vlucht BRU-MTL Via een andere luchtvaartmaatschappij. Maar daardoor verliezen wij onze stoelreservatie wat begrijpelijk is. Maar tot heden zijn onze 300€ nog steeds niet terugbetaald. Ook heb ik meermaals de contact center gecontacteerd waarbij niemand ons verder wilt helpen om dit op te lossen! Als communicatie gekregen dat zijn geen financieel issue oplossen. Meermaals gevraagd om doorverbonden te zijn met de juiste dienst. Of met een contact center in België daarop ook maar negatieve antwoord gekregen! Ik heb via jullie website ook al een klacht ingediend, hier ook een standaard mail mogen ontvangen om te melden dat mijn case geopend is. Maar behalve een mail om te vermelden dat jullie vertraging hebben en dat ik Lufthansa moest bereiken (terwijl jullie deel maken van dezelfde groep) heb ik verder niets vernomen. De contact dienst vraagt om contact te nemen met Lufthansa.. maar eens we bellen komen wij bij dezelfde mensen van Brussels Airlines terecht! Geen terugbetaling mogen krijgen en op mijn nieuwe vlucht hebben jullie nu issues om stoelen te kunnen reserveren! Ik verwacht een terugbetaling van de 300€ Bewijzen zijn ondertussen al gestuurd via jullie klachtenformulier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform