Terug

Probleem met terugbetaling geannuleerde vluchten Corendon Airlines

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: CORENDON

10/12/2020

Beste, ik boekte op 31/10/20 retourvluchten voor mijn familie van 5 personen flight only van Dusseldorf naar Antalya met directe online betaling van 2.074,90€. Op 24/11/20 ontving ik per mail de annullatie door Corendon Airlines van beide vluchten.Ik nam direct contact op met de klantendienst en vroeg om terugbetaling(refund). Er werd beloofd het betaalde bedrag terug over te maken op mijn creditcard waarmee mijn betaling voorheen gemaakt werd. Na 14 dagen, op 08/12/20, bel ik terug naar de klantendienst om te melden dat ze hun verplichting om de terugbetaling binnen de 7 dagen te verrichten, niet nagekomen zijn. Er werd mij opnieuw beloofd dat ik opgenomen werd in hun refund process maar dat ze geen effectieve terugbetalingsdatum konden (of mochten) meedelen omdat er teveel aanvragen waren.

Berichten (6)

CORENDON

Naar: J. G.

11/12/2020

Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw e-mail, we hebben deze in goede orde ontvangen. Graag ontvangen wij het 7-cijferig reserveringsnummer zodat wij de e-mail in behandeling kunnen nemen.In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groetWith kind regards,Kelly ClientenserviceQuality control teamCorendon International Travel B.V.Postbus 3491170 AH BadhoevedorpTelephone: +31235307596E-mail:clientenservice@corendon.nlwww.corendon.nl

J. G.

Naar: CORENDON

11/12/2020

Beste Kelly,dank voor uw snelle reactiehet gaat over Corendon Airlines: reservation number : Y393 MT het Flight only reference number : 1200 254 688het overzicht van mijn boeking was als bijlage gevoegd bij de email van gisterenmet vriendelijke groeten,johan Goeminne

J. G.

Naar: CORENDON

16/12/2020

Goede middag,in bijlage de mail die ik vandaag ontving van Corendon Airlines, waarop ik geantwoord heb en nogmaals Refund heb gevraagd, tot nu toe zonder resultaatAls klant bij Corendon had ik een ander antwoord verwachtmet vriendelijke groeten,Johan Goeminne

CORENDON

Naar: J. G.

17/12/2020

Beste heer Goeminne,Naar aanleiding van uw bericht, informeren wij u dat wij dit bericht hebben doorgestuurd naar Corendon Airlines Turkije met het verzoek hier op te reageren.Corendon Airlines is te bereiken per mail via customer@corendon-airlines.comWij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groetWith kind regards,SabrinaClientenserviceQuality Control teamCorendon International Travel B.V.Postbus 3491170 AH BadhoevedorpTelephone: +31 23 530 75 96Email: clientenservice@corendon.nlwww.corendon.nlThink before you print! Do you really need to print this e mail' Save energy and paper.

CORENDON

Naar: J. G.

21/12/2020

Geachte meneer van Goeminne,Dank u voor uw mail.Het betaalde geld voor de ticets is teruggestort op de credit card waar de aankoop mee gedaan is.Onze welgemeende excuses voor het ongemak.We wensen u prettige feesagen en een gezond en gelukkig 2021.SaygılarımlaWith kind regards/Mit freundlichen Gra¼s/Met vriendelijke groeten,Ageeth SomakCustomer CareTuristik Hava Taşımacılık A.Åž.Ga¼zeloluk Mah. 1879 Sok. No:148 07200ANTALYATURKIYETelephone: +90 242 310 90 00E-mail: customer@corendon-airlines.comWebsite: corendonairlines.com

J. G.

Naar: CORENDON

23/12/2020

Thank you very much çok tessekür ederim


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform