Terug

Probleem met terugbetaling extra bagagekosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. Z.

Naar: Supersaver

17/06/2022

Beste, Ik bestelde vliegtickets met extra's. Zie mijn bestelnummer LHN9JB bij vliegmaatschappij supersaver.Ik vraag al sedert onze thuiskomst een terugbetaling voor de extra onkosten (63€ + 70 dollar die we in de luchthaven dienden te betalen) voor 1 stuk bagage (vooraf hiervoor 178€ betaald) , alsook de zitplaatsreserveringen (12€), het inchecken (20€) en het supportpakket premium (22€) daar we dit allemaal niet gekregen hebben. We waren niet voorzien om samen te zitten bij de incheck die we zoals iedereen via de gewone wachtrij moesten doorlopen.In totaal dus 178+12+20+22= 232€Ik heb ondertussen al 39 mails gestuurd naar deze vliegtuigmaatschappij. Soms reageren ze dat ze er mee bezig zijn, soms vragen ze me de bewijzen door te sturen, soms vragen ze toestemming om mijn persoonlijke data te mogen gebruiken, maar meestal geen reactie. Tot nu toe ook nog niets terugbetaald gekregen.Ik heb hen alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.BedanktMonique Zaman

Berichten (7)

Supersaver

Naar: M. Z.

17/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

M. Z.

Naar: Supersaver

17/06/2022

I provide consent for the processing of my personal data. If the information I have provided contain any so called special categories of personal data (for example information concerning my health), I hereby consent to the handling of such data (including the necessary sharing with other parties to fulfill my request). Monique Zaman

Supersaver

Naar: M. Z.

17/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

M. Z.

Naar: Supersaver

20/06/2022

I provide consent for the processing of my personal data. If the information I have provided contain any so called special categories of personal data (for example information concerning my health), I hereby consent to the handling of such data (including the necessary sharing with other parties to fulfill my request).Monique Zaman

Supersaver

Naar: M. Z.

20/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

M. Z.

Naar: Supersaver

20/06/2022

I did sent you my consent. What do I have to do now?

Supersaver

Naar: M. Z.

20/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform