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probleem met terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: VINTED

04/09/2022

Beste, mijn partner wou iets verkopen via Vinted. Hiervoor was een verificatie nodig met een mastercard. Aangezien hij er geen heeft, heb ik mijn prepaid mastercard gebruikt. Ik heb deze opgeladen voor 150€ en de nodige stappen gevolgd. Blijkbaar was er volgens de support chat een probleem met de verificatie van mijn kaart. Op vraag van de support chat medewerker heb ik opnieuw mijn kaart opgeladen. Deze keer is er €145 van mijn rekening gegaan. Weer liep er iets mis met de verificatie zei hij. Daarop vroeg hij om mijn kaart op te laden voor €300 zodat hij het bedrag kon terugstorten. Weer alle stappen gevolgd, maar geen terugbetaling. Volgens de support chat medewerker moesten wij een andere kaart gebruiken. Wij hebben geen andere kaart. Dan zei hij dat we tot morgen de tijd hadden, waarop ik weer aangaf dat we geen andere kaart hebben en dat ik mijn geld terug wil. ik heb aangeboden dit op mijn gewone bankrekening te storten, dit ging volgens hem niet. Sindsdien reageert de support chat medewerker niet meer, de chat is afgesloten en onmogelijk opnieuw terug te vinden. Ook vinted zelf is onmogelijk om te bereiken om hulp te krijgen. Ik wil mijn €300 terug!

Berichten (10)

VINTED

Naar: S. D.

04/09/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. D.

04/09/2022

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

S. D.

Naar: VINTED

04/09/2022

Ik heb nochtans op geen enkel ander kanaal antwoord van jullie gekregen? Enkel via hier ? Ik heb nog steeds geen oplossing aangeboden gekregen en mijn geld is ook nog steeds niet terug. Heel erg dat jullie via hier meteen reageren, maar via jullie eigen helpdesk of via mail niet reageren.

VINTED

Naar: S. D.

04/09/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. D.

04/09/2022

Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. D.

06/09/2022

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 72h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: S. D.

06/09/2022

Hello there, Sven,Thank you for reporting the issue.Could you please reply to this message thread and provide us with a username of the other member or a link to their profile and screenshots of the messages you received? The more details you provide, the faster I can resolve your question.Many thanks!Guoste Team Vinted

VINTED

Naar: S. D.

13/09/2022

As for the other issue regarding a transaction, please contact us from the transaction conversation so we may investigate further.Many thanks!Guoste Team Vinted

VINTED

Naar: S. D.

13/09/2022

Hello there, Sven,Thanks for your message.I am sorry to hear that you are not satisfied with the solution we are offering you. According to your screenshots, you were affected by a phishing email, which we are unable to help with any further as the funds had never entered our system in the first place. We've already advised you to contact local police as this is a legal matter. Please note that we are forced to follow our process in such a situation and, as previously mentioned, are unable to offer you a reimbursement.Unfortunately, this has to be our final decision. If you have questions or concerns about a different issue, please open a new request and we'll help. Thank you for your understanding.Guoste Team Vinted

VINTED

Naar: S. D.

15/09/2022

Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/34685336/1663676478/85d167f2081304efefffc58ed9f1164eHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team


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