Terug

Probleem met terug betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: FNAC BELGIUM

04/12/2023

Beste, Ik bestelde een stoomgenerator bij fnac , dag erna heeft fnac zelf geanuleeerd. Contact opgenomen met klantendienst en ze zouden geen betaling hebben ontvangen. Mail gestuurd met betaling bewijs. Niks gehoord… nog maar eens een mail gestuurd, weer geen gehoor. Tijd later nogmaals gebeld en ze beloofde me binnen 15 dagen het bedrag terug te storten. 15 dagen nog niks ontvangen….. heb dan gechat met iemand van Fnac en moest het betaling bewijs nogmaals door sturen. ??????????. Nog steeds niks gehoord. Ik heb reeds een andere stoomgenerator aan gekocht bij coolbleu ??????.ik ben het echt beu, en zou graag mijn 139,99 terug krijgen van Fnac. Met vriendelijke groeten Van pul Peter.

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: P. V.

05/12/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Wij hebben dit bekeken samen met onze boekhouding maar kunnen helaas geen betaling voor deze bestelling terugvinden.Onze systeem geeft aan dat uw bestelling geannuleerd werd voor dat deze tot de bevestiging kon gaan.Mogen wij indien u effectief gedebiteerd werd vragen om een betalingsbewijs door te sturen via mail naar: webshop@be.fnac.com ?Met de hand van deze zullen wij vragen aan onze boekhouding om het bedrag terug te storten.Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform