Geachte,Door BASE fout of valse informatie heb ik ±36€ bellkrediet verloren.Ik werd per sms op voorhand op hoogte gebracht dat mijn data , sms en minuten op 7 november zouden beëindigen, maar het was niet het geval.Die werd beëindigd op 5 november, doordat werd mijn bellkrediet gebruikt totdat alles werd gebruikt ( ±36€ voor alleen maar ±74Mb ! ) ik werd die dag veel later op de hoogte gebracht dat mijn bellkrediet, sms , data, minuten gedaan waren en dat er nog maar 2€ overblijft ( zelfs als er nieks meer was ) Nieks ontvangen op voorhand dezelfde dag of moment zelf, en nochtans all de meldingen zijn aan om dit te voorkomen.(Maar die dienen voor nieks blijkbaar) Ik heb ze all gecontacteerd, ze weigeren niet dat het een fout van BASE is maar zeggen dat ze nieks kunnen doen dus mijn 36€ bellkrediet niet kunnen terug storten op mijn nummer.Niet op mijn bankrekening of zo.( Heb iets meer verloren maar had alleen maar 36€ gevraagd)Werd gezegd dat er ook geen andere oplossingen zijn.Dat ik had mijn nummer herlaad op 6 ontober en dat het beëindigd op 5 november en dat de minuten , sms en data aleen 30 dagen geldig waren. Maar ik werd in de zak gestoken en misgeleid door hun fout of valse melding via sms.Ik vind het niet eerlijk ik ben een heel oude klant van hen , het was niet de eerste keer dat ik zulke soort probbleem had met hen en dat ik mijn krediet had verloren.Ik ben trouw gebleven zelfs na andere problemen met BASE maar schijnt dat ze hen helemaal niet scheelt.Die zijn veel duurder en zijn de slegste in meerdere vlakken hier in België dan de andere mobiele telefoon operators.Ik raad echt aan niemand om naar BASE te overstappen of gaan ( Telenet ) Ik heb all de bewijzen ik heb ze getoond ze kunnen nieks doen anders dan zich excuseren.Die zijn zo oneerlijk op meerdere vlakken , prijs , gebruik, terugbetalingen , enz...Hun manier van doen is echt oneerlijk.Hoogwaarschijnlijk alles om de klanten hun geld af te nemen of doen betalen ( zettend of ontzettend ), meest of alle bewijzen wijzen naar deze conclusie.Die zijn echt niet van trouw , en want ze beweren ook dat er geen andere oplossingen zijn of anders ze zouden mij op de hoogte gebracht.Waarom zeggen niet dat ik kan altijd een klacht indienen, naar test aankoop gaan , ombundienst, enz.... ? Echt niet helder , verstoppen en breng niet op de hoogte op mijn rechten , en meer.Ik hoop dat deze informatie of wat ik heb geschreven leesbaar en begrijpelijk is , ik excuseer mij op voorhand, door gezondheid problemen ben ik niet in staat om deftig te schrijven of uitteleggen.Dank u