Terug

Probleem met terug betaling en meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: BASE

09/11/2023

Geachte,Door BASE fout of valse informatie heb ik ±36€ bellkrediet verloren.Ik werd per sms op voorhand op hoogte gebracht dat mijn data , sms en minuten op 7 november zouden beëindigen, maar het was niet het geval.Die werd beëindigd op 5 november, doordat werd mijn bellkrediet gebruikt totdat alles werd gebruikt ( ±36€ voor alleen maar ±74Mb ! ) ik werd die dag veel later op de hoogte gebracht dat mijn bellkrediet, sms , data, minuten gedaan waren en dat er nog maar 2€ overblijft ( zelfs als er nieks meer was ) Nieks ontvangen op voorhand dezelfde dag of moment zelf, en nochtans all de meldingen zijn aan om dit te voorkomen.(Maar die dienen voor nieks blijkbaar) Ik heb ze all gecontacteerd, ze weigeren niet dat het een fout van BASE is maar zeggen dat ze nieks kunnen doen dus mijn 36€ bellkrediet niet kunnen terug storten op mijn nummer.Niet op mijn bankrekening of zo.( Heb iets meer verloren maar had alleen maar 36€ gevraagd)Werd gezegd dat er ook geen andere oplossingen zijn.Dat ik had mijn nummer herlaad op 6 ontober en dat het beëindigd op 5 november en dat de minuten , sms en data aleen 30 dagen geldig waren. Maar ik werd in de zak gestoken en misgeleid door hun fout of valse melding via sms.Ik vind het niet eerlijk ik ben een heel oude klant van hen , het was niet de eerste keer dat ik zulke soort probbleem had met hen en dat ik mijn krediet had verloren.Ik ben trouw gebleven zelfs na andere problemen met BASE maar schijnt dat ze hen helemaal niet scheelt.Die zijn veel duurder en zijn de slegste in meerdere vlakken hier in België dan de andere mobiele telefoon operators.Ik raad echt aan niemand om naar BASE te overstappen of gaan ( Telenet ) Ik heb all de bewijzen ik heb ze getoond ze kunnen nieks doen anders dan zich excuseren.Die zijn zo oneerlijk op meerdere vlakken , prijs , gebruik, terugbetalingen , enz...Hun manier van doen is echt oneerlijk.Hoogwaarschijnlijk alles om de klanten hun geld af te nemen of doen betalen ( zettend of ontzettend ), meest of alle bewijzen wijzen naar deze conclusie.Die zijn echt niet van trouw , en want ze beweren ook dat er geen andere oplossingen zijn of anders ze zouden mij op de hoogte gebracht.Waarom zeggen niet dat ik kan altijd een klacht indienen, naar test aankoop gaan , ombundienst, enz.... ? Echt niet helder , verstoppen en breng niet op de hoogte op mijn rechten , en meer.Ik hoop dat deze informatie of wat ik heb geschreven leesbaar en begrijpelijk is , ik excuseer mij op voorhand, door gezondheid problemen ben ik niet in staat om deftig te schrijven of uitteleggen.Dank u

Berichten (3)

BASE

Naar: Y. A.

13/11/2023

Beste,Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht.We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

BASE

Naar: Y. A.

21/11/2023

Beste,Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht.We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

Y. A.

Naar: BASE

21/11/2023

Geachte, Het is in orde nu , dank u Well spijtig dat het lang heeft geduurd voor deze probleem op te lossen.MvgYassin


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform