We zijn zelfstandigen en hebben een telefooncentrale forum 500. Bij aanschaf werd mij aangeraden om bij problemen contact op te nemen met het remote center maar in de praktijk werkt dat niet: operatoren kunnen/mogen mij niet doorverbinden en e-mails naar 'vlaanderen.remote.center@proximus.be' kunnen niet beantwoord worden.Hieronder een kopij van de mail die ik heb trachten te versturen : Sinds onze ISDN-lijn woensdag 22 november is vervangen door een multiline hebben we een probleem met een binnenkomende tweede lijn.Als de lijn bezet is, krijgt de tweede oproep niet onmiddellijk de bezettoon te horen (zoals afgesproken was), maar eerst twee normale kiestonen, waarna een korte, onderbroken toon, alsof de lijn gestoord is.Ikzelf en de secretaresse zijn al sinds gisterenmorgen aan het proberen om dit op te lossen via het nummer 080022500, maar na het probleem uitgelegd te hebben aan zeker vijf verschillende operatoren, zijn we nog geen stap verder.Vanmorgen heb ik weer gebeld, en ik moet nu (op mijn vrije dag !) braaf zitten afwachten tot er een technieker mijn zal contacteren.Dit is toch niet normaal ? Kan iemand van jullie mij hierbij helpen ?