Terug

Probleem met technicus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: VAILLANT

17/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Een monteur van Vaillant kwam vorige week op 11 oktober bij ons thuis om een probleem met de gasketel op te lossen. Wij hebben en interventierapport gekregen op 14 oktober (Werkordernummer: 00280757) met een ongelooflijk hoog bedrag te betalen (EUR 213,06). Ik begrijp niet waarom dit bedrag zo hoog is. De technicus was hier ongeveer 5 minuten, hij loste het probleem dat we hadden niet op en sinds zijn bezoek werkt onze thermostaat helemaal niet meer, het is helemaal kapot. (Zie screenshot in bijlage). Ik heb twee emails naar Vaillant gestuurd maar kreeg ik helemaal geen antwoord. Ik wil graag een volledig, gedetailleerd overzicht van waar deze kosten voor zijn. Waarom moet ik 213 euro betalen terwijl de technicus het probleem niet eens heeft opgelost, hij heeft het alleen maar erger gemaakt, hij heeft onze thermostaat geruïneerd? Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

N. B.

Naar: VAILLANT

31/10/2024

Geachte, Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vele e-mails. Kunt u mij helpen met dit probleem? Met vriendelijke groeten, Nora Blaskovits

Bemiddeling door Testaankoop 31 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform