Terug

Probleem met technicus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: VAILLANT

06/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Een monteur van Vaillant kwam vorige week op 11 oktober bij ons thuis om een probleem met de gasketel op te lossen. Wij hebben en interventierapport gekregen op 14 oktober (Werkordernummer: 00280757) met een ongelooflijk hoog bedrag te betalen (EUR 213,06). Sinds de “interventie” van de technicus werkt onze ketel niet meer en staat onze thermostaat uit, helemaal niet meer. We hebben een andere monteur gebeld om te kijken en hij moest de rotzooi repareren die uw Vaillant monteur had gemaakt, hij zei dat de Vaillant monteur een kabel in onze ketel had gebroken en dat dat de reden was dat onze ketel niet werkte en de thermostaat helemaal niet werkte. Het is absoluut belachelijk dat we 213 euro moeten betalen voor een slechte service van Vaillant waarbij de monteur het probleem niet oploste maar erger maakte en een kabel brak. Ik eis mijn geld terug voor deze afschuwelijke service. Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform